חיפוש באינדקס עסקים

לק מגנטי חדש מבית קולור קלאב

פורסם מאת: בתאריך: 7 מאי 2012

לק מגנטי חדש מבית קולור קלאבקולור-קלאב מותג הלק הניו-יורקי משיק בימים אלה בארץ את קולקציית הכוח המגנטי Magnetic Force.
בארצות הברית טרנד המגנטים כבר בשיאו, לאחרונה השתלט על בירות אירופה וכעת הוא עושה עליה ונוחת בארץ היישר לסניפי רשת "נייל סטודיו".

מהו מגנט?
המגנטיות התגלתה (שימו לב, לא הומצאה, מכיוון שהיא קיימת בטבע) ע"י היוונים הקדמונים.  הם מצאו מחצב שמשך ברזל ליד עיר בשם "מגנסיה" ולכן קראו למחצב "מגנס". המגנט הוא למעשה גוף או חפץ בעל שדה מגנטי. השדה המגנטי נוצר על ידי מטענים חשמליים המצויים בתנועה (זרם חשמלי- תנועה של חלקיקים חופשיים נושאי מטען חשמלי לאורך המוליך). המגנט המוכר לנו מוגדר כגוף בעל שדה מגנטי; זהו חומר פרומגנטי (כמו ברזל או ניקל) שעבר תהליך בו השדה המגנטי של כל אטום בחומר מצביע לאותו כיוון.

לק מגנט:
טכנולוגיית לק המגנט מבוססת על מומנט (חלקיק קטן וזעיר של יסוד כימי) ששולב בפורמולצייה של נוזל הלק. חלקיק זה מורכב מקומפלקס של אלקטרונים, פרוטונים ונויטרונים (חלקיקי מתכת) המבקש לחולל שינוי ברור במרקם הלק שנמשח על הציפורן.

הרייט רוז, מבעלי החברה מבארת: "האלקטרונים, בעלי המטען החשמלי השלילי, סובבים סביב עצמם ( פעולה זאת מכונה  "ספין", spin) ויוצרים שדה מגנטי זעיר. באמצעות פקק המגנט המוטבעת בו צורה גיאומטרית ניתן  להשפיע על משיכת הלק ויצירת אפקט על שטח הציפורן. כיוון סיבוב הפקק ישפיע על כיוון השדה המגנטי ובהתאם לכך על האפקט העיצוב הסופי בציפורן".

איך זה עובד?
בעת מריחת הלק, תידרש הלקוחה להתחיל בלק בסיס, לאחר ייבושו היא תתבקש למרוח שכבה של  הלק המגנטי או 2 תלוי באטימות הפיגמנט ולפני ייבושו הסופי היא תצטרך לחולל את השינוי הנדרש באמצעות מגנט המומנט (פקק) . בפקק קיימת מחיצה מעוגלת המאפשרת לשמור על מרחק נגיעה משכבת הלק  תהליך זה למעשה יבצע את השינוי בנוזל הלק ויגרור אחריו יצירת אפקטים שונים שיתקבעו על גבי הציפורן. באמצעות מיומנות נרכשת, תוכל הלקוחה ליצור שלל דוגמאות שונות על משטחי הציפורניים.

לק מגנטי חדש מבית קולור קלאב

לק מגנטי חדש מבית קולור קלאב
לק מגנטי חדש מבית קולור קלאב



עמוד זה נצפה: 610 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור