חיפוש באינדקס עסקים

השתלמות מקצועית בלונדון

פורסם מאת: בתאריך: 7 נובמבר 2012

השתלמות מקצועית בלונדוןהאקדמיה המקצועית של טוני וגיא בלונדון נחשבת לאחד ממקורות הידע המקצועי הטובים בעולם עבור מעצבי שיער למותג האנגלי, שכבר מזמן הפך לשם דבר בינלאומי, יש מספר אקדמיות, אך זו הממוקמת ברחוב אוקספורד השוקק בלונדון, היא ללא ספק אחת המוכרות והמועדפות על מעצבי שיער בכל העולם.

אלו מכם שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם וללמוד טכניקות חדשות, מוזמנים להצטרף להשתלמות הקרובה של טוני וגיא בלונדון בחודש דצמבר הקרוב. הקורס הוא Cut, Creative & color המתפרש על שלושה ימים מלאים באקדמיה.

"בטוני וגיא אנו מאמינים שמעצב שיער מצליח חייב לדחוק בגבולות היצירתיות שלו כל הזמן בעודו חוקר ומחפש רעיונות וטכניקות חדשות" מציינים מדריכי האקדמיה, חברי צוות הקריאטיבי.

"הקורס הינו מאוד מעודד מוטיבציה ותוכן כל שיאפשר למעצבי השיער לשלב בעבודתם טרנדים חדשים וללמוד טכניקות יוצאות דופן בעודם מתפתחים איש איש באופן אישי.

הטיסה יוצאת ביום ראשון 02.12.12 בבוקר בשעה 07:20 (יש אפשרות להקדים טיסה ליום שישי30.11.12 בתוספת של 180 דולר עבור 2 לילות נוספים בבית המלון) טיסה בחזרה ביום רביעי 05.12.12 בשעה22:00 לינה במלון 3 כוכבים כולל ארוחת בוקר, המחיר כולל העברות, מחיר ההשתלמות 2,850$ + מע"מ ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 12 תש’ ללא ריבית.

לפרטים נוספים: יניב שושן 03-5172507

 

 

 

 

השתלמות מקצועית בלונדון

השתלמות מקצועית בלונדון

השתלמות מקצועית בלונדון

השתלמות מקצועית בלונדון
השתלמות מקצועית בלונדון

 



עמוד זה נצפה: 492 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור