חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פרופסיונל מציגה – IT LOOK סתיו חורף 2015-16

פורסם מאת: בתאריך: 21 אוקטובר 2015

 לוריאל פרופסיונל מציגה העונה שש מראות שיער טרנדיים ועדכניים שנוצרו על ידי צמד מומחים מוביל בתחום – מעצב שיער ואמן צבע – בהשראת אומנות ומגזיני אופנה. צמד המומחים שיצר את המראות הם: סאם מקנייט, כוכב בינלאומי בעיצוב השיער שעבד מאחורי הקלעים של התצוגות הנחשבות עם הכוכבות הגדולות והמותגים המובילים. השני הוא פרדריק מנטרייה, אמן הצבע הצרפתי הנחשב המוביל בעולם שעבד עם מגזינים רבים וידועניות רבות.

 את מראות ה-IT לוריאל פרופסיונל מציגה על שתי "איט גירלס" מקושרות וטרנדיות: ג’וזפין דה לה באום – שחקנית, זמרת ודוגמנית צרפתיה, חברה בלהקה נחשבת, משמשת כמוזה למותגים מובילים אשר הצטלמה למגזינים וסרטים נחשבים, וניקול וורן – בלוגרית אופנה ויופי אוסטרלית בעלת מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, משתפת פעולה עם מותגים נחשבים ועובדת בארגוני צדקה בתחום הסרטן.
 
הטרנדים המובילים ב- "IT LOOKS: WILD COPPER CONTOURING" הם: 
 
– שינוי, טשטוש והדגשת קווי המתאר של הפנים על די צביעת השיער בצבע נחושת, ואף אפקט צביעה טכני המאפשר לשנות את צורת הפנים באופן הנראה לעין באמצעות משחק של אור וצל על השיער.
 
– VIOLET WAVY BOB – טרנד חובה לעונה הקרובה. התחיל עם מרלין מונרו שהפכה את התסרוקת למראה האייקוני שלה, וכיום מספר ידועניות ודוגמניות מתהדרות בתסרוקת זו.
 
בין המראות הנוספים לעונה הקרובה תמצאו גם את Wet Look, Wob,  Modern 20’s ו- Messy Braid.
 
IT LOOKS  סתיו חורף 2015-16 - לוריאל פרופסיונל
 
לוריאל פרופסיונל מראות סתיו חורף 2015-16 - IT LOOKS 
לוריאל בשבוע האופנה גינדי תל אביב 2015
 


עמוד זה נצפה: 465 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור