חיפוש באינדקס עסקים

הוגו בוס במהדורה מיוחדת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 ספטמבר 2009

מראה חדש לבושם האיקון של הוגו בהשראת "קולות העיר" (city sounds), זוכה תחרות העיצוב העולמית של הוגו קריאייט, התומכת בדור הבא של המעצבים ומעניקה להם במה להצגת כישרונותיהם
בית הבישום של הוגו חשף לאחרונה את מהדורת האספנים המיוחדת של "הוגו" שעוצבה במסגרת פעילות עולמית
. כשנה וחצי לאחר השקת הפרויקט המאתגר של בית הבישום של הוגו, תחרות העיצוב העולמית התומכת בדור הבא של המעצבים היצירתיים האורבאניים, הכריז בית הבישום של הוגו שעיצוב ייחודי אשר הוגש במסגרת התחרות נבחר לעיצוב של אריזת ובקבוק הבושם במהדורת האספנים החדשה  של "הוגו" מבית הוגו בוס. העיצוב נבחר מבין 13,000 עיצובים שהוגשו באתר של הוגו בוס מ-108 מדינות. העיצוב הזוכה נבחר על ידי מומחים מהתעשייה וגולשי האתר .
העיצוב הזוכה הוגש על ידי מרווין פדרו, בן 39, דירקטור קריאייטיב מהפיליפיניים שמוכר בעולם ההמחשה והאילוסטרציות. עם תשוקה לאמנות ועיצוב, פדרו מושפע מהסביבה המקיפה אותו ומיישם זאת במסגרת עבודתו. המראה החדש והמודרני שעוטף את המהדורה לאספנים של הוגו הוא פשוט, אך יצירתי ומעורר השראה עד מאוד עם רמז ל"סימן המסחרי" שכל כך טבוע בהוגו – המרדנות. "אני מרגיש מלא הערכה ובר מזל. ההזדמנות המדהימה שהייתה בתחרות של הוגו קריאייט מעניקה לכישרונות חדשים במה להצגת עבודותיהם על גבי מגזין העיצוב היוקרתי והעיצוב של הבקבוק החדש של המהדורה המיוחדת הוא בכלל הזדמנות פז חסרת תקדים!"
העיצוב הזוכה נעשה בהשראת הנושא של "קולות אורבאניים" (city sounds). פדרו מתייחס לכך בדבריו: "קולות העיר נשמעים מעורבבים זה בזה במקצת, במיוחד בערי העל (הסופר ערים). בעיר יש באז קבוע ואני בחרתי להשתמש בו, כדי לסמל באמצעותו את הקולות האורבניים היומיומיים".
הניחוח:
מאופיין בהתפרצות רעננה של תפוח ירוק ותווים ירוקים ממריצים משולבים בניחוח מלא אלמנטים ארומאטיים (גרניום ולבנדר) כאשר בסיס הניחוח הוא של מחטי אורן. הניחוח השונה של הוגו משלים את המראה הייחודי של הבושם של הוגו  מבית הוגו בוס עם הבקבוק האייקוני של הוגו והמכסה המוברג המזכיר בצורתו מימייה.
אודות התחרות:
מאז השקת האתר בשלהי שנת 2007, הוגו קריאייט הציע פלטפורמה לגולשים מרחבי העולם להביע את יצירתיותם באמצעות פיתוח של כרזות פרסומיות מעוצבות עם הבקבוק האייקוני של הוגו מבית הוגו בוס והפרשנות הייחודית שלהם לעולם של הוגו. נושא חדש הוצע מדי רבעון, כאשר 10 מעצבים זוכים בכל סיבוב בפרס של 500 דולר ומעצב אחד זוכה לכך שהעיצוב שלו יפורסם במגזין עיצוב בינלאומי יוקרתי.
הזוכים נבחרו על ידי פאנל שופטים שכוללים נציגים של בית הבישום של הוגו וכן בית האופנה לצד מומחים בעלי שם בעיצוב גרפי, איורים וצילום. העיצובים הכי משמעותיים, חכמים, ומעיזים הם אלה שנבחרו תוך מתן משקל לאיכות, לשנינות, ייחודיות ומאפיינים רלוונטיים למוצר- כל אלה לצד קולות הגולשים שהצביעו באתר הוגו קריאייט.

הוגו בוס במהדורה מיוחדת
הוגו בוס במהדורה מיוחדת

 



עמוד זה נצפה: 409 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור