חיפוש באינדקס עסקים

המתנה המומלצת לט"ו באב

פורסם מאת: בתאריך: 6 אוגוסט 2014

שעה אחת של טיפול פנים לגבר /לאשה לקראת יום האהבה
איריס שרביט-(48 נ+4), קוסמטיקאית רפואית – מפתחת, מפעילה ומדריכה של  שיטת האפליקציות הטיפוליות ( application system treatment), הכוללת גם ליין מוצרים ייחודי שפיתחה – מציעה, לרגל חג האהבה, טיפול זוהר לאשה ולגבר כהכנה לקראת הבילוי המשותף.

בני זוג יכולים לתת את הטיפול במתנה זה לזו, כשלמעשה הם הנהנים העיקריים ממנה, הן בגלל השיפור במראה לאחר הטיפול ובעיקר בגלל השיפור במצב הרוח, שגורמים  הטיפול ותוצאותיו.

טיפול הזוהר בשיטת האפליקציות בשונה מטיפולי זוהר אחרים: מאפשר לחומרים הפעילים בריכוז גבוה להשפיע על עור הפנים ולייצר אפקט זוהר תוך שעה בלבד זאת בשל המינונים הייחודיים אותם מתאימה איריס לכל מטופל באופן אישי לפי אבחון העור והתאמת האפליקציות בטיפול עצמו באופן ספציפי ונקודתי לזמן הטיפול לכל מטופל ומטופל.

לטיפול יש השפעה נוגדת מתח ( anti -stress) ומעוררת שמחה (שחרור אנדורפינים), כך, מאפשר הטיפול מניעה של הופעת סימפטומים בעור הפנים (קמטים פצעים וכד’) המתלווים ללחץ וחרדה האופייניים לתקופה שבה אנו נמצאים.

טיפול הזוהר של איריס שרביט:

משך הטיפול 3/4 שעה

מהלך הטיפול:
 

  • ניקוי-מיקרודרמבריישן- פילינג מלטש את העור.
  • אפליקציית פילינג ייחודית
  •  מריחת לחויות והחדרת ויטמינים

לדברי איריס שרביט: " כמי שנשואה כבר הרבה שנים באושר וכמי שעוזרת לנשים וגברים להיראות טוב עבור עצמם ועבור בני זוגם,  אני רואה את ההשפעה באופן משמעותי וברור לעין של הטיפול על שיפור מצב הרוח של המטופלים  ואת ההשפעה החיובית על הזוגיות שלהם".

הטיפול מתאים לגברים ולנשים כאחד.

ניתן לרכוש שוברי מתנה ייעודיים לטיפולים ולהפתיע את בני הזוג בפינוק בהפתעה.

את הטיפולים והדרכת המטופלים מעבירה איריס בסניף הראשי שבמבשרת ציון  ובסניף תל אביב בלייזר קומפני ברחוב הנחושת 10 רמת החייל.    טלפון לתיאום: 1-700-506-500 

אתר החברה : www.irissharvit.com

.

 



עמוד זה נצפה: 506 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור