חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית הערב של קארין זלאיט

פורסם מאת: בתאריך: 6 דצמבר 2015

 קארין זלאיט, בוגרת בית הספר לאופנה IED  במילאנו שבה לארץ לפני כשנתיים מאיטליה, ובימים אלו היא משיקה את הקולקציה השניה שלה, קולקציית ערב המוקדשת כולה לרומנטיקה גותית.

 
זלאיט, ששימשה בין השנים 2010-2014 כמעצבת הראשית – תחילה לגברים ולאחר מכן לנשים – של קו הפרימיום של דיזל, Black Gold, שומרת גם בקולקציה האישית שלה על כתב היד המזוהה עם המותג – רוקנרולי, בועט, קשוח, אך מתיכה את כל אלה אל תוך מראה אולטרא נשי ורומנטי.
 
המעצבת פונה אל קהל לקוחות של נשים צעירות (25-35+), אופנתיות מאד המבקשות בגדי ערב בולטים אך לא טרנדיים, המציעים סוג חדש של תעוזה וסקסיות. "הקולקציה שלי מדברת על הפמיניזם החדש,  הפוסט מודרני," היא מסבירה. "השמלות שלי מוקדשות לאישה שגאה בנשיותה, לא חלשה ולא מוחלשת, עצמאית ובעלת שליטה על חייה ולא מקופחת ולוקחת אחריות בעצמאות מלאה על חיה. היא פמיניסטית, אבל לא שורפת חזיות. מטפחת את עצמה בקנאות, אך בו בעת מרשה לעצמה להיות מחוספסת, אגרסיבית, מחוברת לצד הגברי שלה. כך בדיוק בנויה הקולקציה שלי".
 
קולקציית הערב של קארין זלאיט מעוצבת כמעט כולה בשחור, עם נגיעות בודדות של בורדו וניוד. הדגמים עדכניים מאד, אך בה בעת יש בהם קלאסיות שתשרוד את מבחן העונות. ההשראות לקולקציה מגיעות מתקופות שונות וכמעט מנוגדות, האחת היא תקופת הבארוק, על  העושר והגנדרנות שבה, והשניה היא ימינו אנו והאשה המודרנית כפי שהיא מתגלמת במוזיקאיות והיוצרות פטי סמית’ ופי.ג’יי הארווי.
 
את הבדים לקולקציה מייבאת זלאיט בבלעדיות ממילאנו ופריז: משי, תחרה שווייצרית ותחרת סולטיס, קרפ צרפתי, סאטן, שיפון ועוד. יש שימוש נרחב בשילובי חומרים נוספים המיוצרים כולם בעבודת יד, ביניהם פרנזים שזלאיט יוצרת בעצמה מחוטים, סרטי פאייטים, חרוזים ועוד, דיטיילים מדמוי עור (זאת בשל האג’נדה הטבעונית של המעצבת), וכן עבודות יד כגון רקמה וחריזה של פנינים, חרוזים, ניטים ודיטיילים שונים ממתכת.
 
כל פריט בקולקציה ניתן להשכרה או למכירה.
 
את קולקציית הבגדים מלווה קולקציית תכשיטים בעיצובה של זלאיט, גם היא בהשפעת עולמות הפאנק והרוק, בה ניתן למצוא צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות ממתכות משולבות בדמוי עור.
 
Karin Zalait
 
 
 
Karin Zalait
 
 
Karin Zalait
 
Karin Zalait
 
Karin Zalait


עמוד זה נצפה: 483 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור