חיפוש באינדקס עסקים

המראה המושלם לערב החג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 מרץ 2010

 

ליל הסדר הוא אחד מערבי החג החגיגיים והמשפחתיים ביותר בלוח השנה היהודי. זהו הערב הראשון המראה המושלם לערב החג - ירון ברכה בצלאל.של חג הפסח בו, לאורך כל הדורות, מתכנסים על מנת לקרוא יחד את ההגדה. בשל אופיו החגיגי והמיוחד כל כך רבות אליו ההכנות, ניקיון הבית, הבישולים וכמובן – הקניות.
ובערב חגיגי שכזה, איך ניתן להתעלם מהמראה?
על מנת שתראי הכי טוב שאפשר ועם זאת תתאימי לאווירה ולא תמצאי את עצמך לבושה בשמלת פאר כשכולם סביבך עם ג’ינס וטי שירט הבאנו בפנייך מספר המלצות למראה מנצח באדיבות המאפר ומעצב השיער יניב קצב ומעצב האופנה ירון ברכה בצלאל:
 
אם את המארחת, חשוב שתקפידי קודם כל על נוחות. קחי בחשבון שבמהלך הערב תאלצי ודאי להתרוצץ ולכן לא כדאי שתלבשי משהו מסורבל. עם זאת ג’ינס וטי שירט לא יהלמו את האירוע.
"למארחת הייתי ממליץ ללבוש שמלה קלילה בגזרה נשפכת, באורך הברך", אומר מעצב האופנה ירון ברכה בצלאל, "הגזרה הנשפכת תאפשר מרחב תנועה, האורך לא יגביל והמראה הכולל שיתקבל הוא מראה רך ואלגנטי".
גם לשיער ולאיפור כדאי להקדיש מחשבה. אם את המארחת, העדיפי איפור קל ותסרוקת אסופה, שלא תעסיק אותך במהלך הערב.
"מומלץ לעשות פן אצל ספר מקצועי לפני ערב החג", ממליץ המאפר ומעצב השיער יניב קצב, "ובערב החג לאסוף אותו באמצעות סיכות, תכשיט שיער עדין או אפילו קשת". המראה המושלם לערב החג - יניב קצב.
האיפור המומלץ ביותר הוא איפור עדין, שלא יימרח ולא ייראה עשוי מידי. "מרחי שכבה קלה של מייק אפ ופדרי מעט את הפנים לקיבועו", מסביר קצב, "מרחי צללית בגוון ניוד או גוון חום עדין ומשחי את הריסים במסקרה שחורה. על השפתיים מומלץ למרוח גלוס שקוף ומבריק שיחמיא לשפתיים ועם זאת, לא יכביד על המראה הכללי".
 
כשאת מתארחת בבית ההורים, את קצת אורחת וקצת מארחת ולכן חשוב שתראי בהתאם. גם כאן עדיפה שמלה בגזרה חופשייה ומבד קליל, על פני שמלה צמודה שתגביל את חופש התנועה.
את השיער ניתן לאסוף באיסוף מרושל או בתסרוקת חצי אסופה, שתמשיך את המראה הנשפך של השמלה. האיפור יכול להיות איפור קליל וטבעי וניתן לגוון אותו ולהוסיף צללית בצבע גלידה בהיר שתצעיר את המראה הכולל ותשדר רוח אביבית קלילה.
גם כאן ממליץ קצב, להשאיר את השפתיים נקיות ולמרוח עליהן גלוס שקוף.
  
לארוחה אצל החמה, כדאי שתראי קצת יותר רשמית ועם זאת, עדיין הקפידי לא לבוא במראה מתאמץ מידי. העדיפי שמלה נשפכת באורך מידי או מקסי, בצללית צרה ובעלת מחשוף סירה.
הבד הנשפך של השמלה יעניק לך חופשיות ומרווח תנועה והצללית הצרה תעניק לך מראה ארוך ואלגנטי. המחשוף ישלים את המראה האלגנטי, אך עם זאת הצנוע והרך. המראה המושלם לערב החג - יניב קצב.
את השיער, ממליץ קצב, לעצב בתסרוקת אסופה שתדגיש את הצוואר ותוסיף גם היא למראה הנשי והאלגנטי. האיפור יכול להיות מעושן בקצוות העין בגוונים של שחור, חום או כחול, בהתאם לצבע השמלה והשפתיים נשארות נקיות. 
   
ארוחה אצל ההורים של החבר מחייבת אותך להיראות מושקעת, אך לא מידי ועם זאת צריך להיזהר מאוד ממראה חשוף מידי.
"השמלה המומלצת ביותר לארוחה כזו", אומר ברכה בצלאל, "היא שמלת סטרפלס, בגזרה צמודה, באורך ברך או שמלה בגזרת קמיסול". שמלות בגזרות האלו יעניקו לך מראה נשי ורך ועם זאת אלגנטי, מוקפד ולא חשוף מידי.
את השיער את יכולה לעצב כתלתלי וויב פתוחים או לאסוף באלגנטיות ולהשאיר קצוות שיער משוחררות בחלק הקדמי של הפנים, על מנת לרכך את המראה ולא לאיים.
האיפור יכול להתמקד בעיניים מעושנות ושפתיים נקיות או לחילופין, עיניים נקיות וליפסטיק אדום.

והכי חשוב, זכרי שערב החג הוא אירוע משפחתי. בואי חופשייה ונינוחה ואל תתאמצי להיות מישהי שאת לא!

 

 



עמוד זה נצפה: 281 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור