חיפוש באינדקס עסקים

המפיק רמי רם לא מפסיק להפגיז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 אוגוסט 2007

רמי רם המפיק רמי רם לא מפסיק להפגיז – 2000 איש מעולם היופי הבידור והשיער התקבצו ביום רביעי האחרון 22-8-07 במועדון ה-נייט בתל אביב ועם הצלחה כזאת אי אפשר להתווכח. בעקבות ההצלחה הגדולה במסיבה ובצילומי המשך של התוכנית הטלוויזיה המעצב שלי, שתשגע את המדינה על עולם השיער והיופי, מגיע עוד ערב מרהיב בתאריך 5-9-07 ביום רביעי במועדון ה-נייט שהוא מקום הבילוי החם ביותר בתל אביב.

הערב יהיה בתוכנית "סוגרים את הקיץ" אשר תהיה באותה מתכונת של צילומי טלוויזיה עם מיטב מעצבי שיער נוספים וכמובן מסיבת ריקודים מטריפה. רמי רם אשר מתגורר בארה"ב שנים רבות והגיע לארץ כמדי שנה, התחיל את ההפקה לפני כחודשיים וחצי בלבד כאשר הוא מרכז סביבו מאות משתתפים כמו גם אנשי תקשורת וסלבס, וכיוון שמערכת פורטל היופי הישראלי-בראש עוקבת אחר הפקת התוכנית, פנינו למפיק התוכנית רמי רם אשר עד כה נמנע מלהעניק ראיונות עיתונאים ומתברר שיש לו הרבה מה לומר:

מערכת בראש -כיצד הצלחת תוך זמן כה קצר להרים הפקה כל כך גדולה שכזאת?
רמי רם – את התסריט של "המעצב שלי" כתבתי לפני כ-3 שנים כאחת מתוכניות המגירה שלי ולמען האמת התוכנית היתה מיועדת להפקה בארצות הברית, וכמו כל ביזנס בארה"ב לפני שמתחילים צריך לעשות סקר, אז החלטתי שאני אעשה את זה בישראל ולאחר שלמדתי היטב על כל נושא היופי והטיפוח בישראל הבנתי שיש מקום להפקת "המעצב שלי" בישראל ולשמחתי הרבה שיתוף הפעולה מכל מעצבי השיער המובילים בארץ קיבל תאוצה תוך כדי ההפקה כשהתוכנית אמורה לצאת לשידור כבר בחורף הקרוב באחד מערוצי הטלוויזיה המובילים.
מערכת בראש – כמה זמן אתה בארה"ב?
רמי רם – 15 שנה ואני מפיק אירועים גדולים בבתי מלון בלאס-ווגאס, אטלנטיק-סיטי ובבוורלי הילס קליפורניה. בקיצור מעל 350 אירועים גדולים ברחבי ארה"ב, שלמעשה חלק גדול מהם שודרו באופן ישיר בטלוויזיה כך שיש לי ניסיון עשיר בהפקות. במיוחד בקהילות האתניות בארה"ב והכול בנושאי יופי ובידור.

מערכת בראש – מה הקונספט המוביל של התוכנית?
רמי רם – הקונספט בנוי משלושה חלקים: 1-שידור ישיר, חד פעמי ושנתי של תוכנית "המעצב שלי" בזמן של שעתיים בטלוויזיה שבהן ייבחרו מעצבי  שיער צעירים עד גיל 27 , יוקרנו קליפים של המועמדים הסופיים וכתבות שטח ותחקיר מעמיקים עם נבחרת מעצבי השיער המובילים בישראל- כמו גם תוכנית אמנותית מיוחדת, כך שמבחינה עקרונית, התוכנית "המעצב שלי" עובדת במתכונת של טקס בחירת מלכת היופי, ועדת שיפוט שתהיה מורכבת ממיטב מעצבי העל בישראל, ושבהן ישתתפו ספונסרים מובילים מענף היופי והשיער. הקו המנחה אותי שזו תהיה תוכנית בידורית בעיקרה. 2-במסגרת ההשתתפות בתוכנית מקבלים מעצבי השיער פרסום ובמה בהופעה בפני קהל רחב וכלי התקשורת, כשאני למעשה לא גובה תשלום על ההפקה מהמשתתפים, 3-אני מאמין שבעוד שנתיים מהיום הסלבריטי המובילים בישראל יהיו מעצבי השיער שהם אמנים וכשרונים בנשמתם ובאופן טבעי אמיתי כך שניתן בהחלט לשווקם בעתיד  גם כשחקנים או כדוגמנים.

מערכת בראש – האם רשימת המשתתפים בתכנית "המעצב שלי" סגורה?
רמי רם – ממש לא. יש עדיין אפשרות למעצבי שיער נוספים מכל רחבי הארץ להשתתף ואני למעשה שוקל לעשות ערב חד פעמי דומה בחיפה ירושלים ובדרום, זאת על מנת לתת יותר אפשרויות למעצבי שיער נוספים להיחשף, בכל מקרה התוכנית אמורה לעלות לאוויר כבר בחורף הקרוב.

מערכת בראש – מה קרה עם "רשת האמנים", הבנו מהם שהם הוחרמו באירוע האחרון על-ידך?
רמי רם -חס וחלילה וחס ושלום מהיכן צץ הסיפור הזה? ההיפך, "רשת האמנים" בראשות חזי יצחק הם אנשים מאוד מוכשרים ואנשים שמאוד נקשרתי איתם חברית, הודעתי להם שבקונספט הנוכחי של התוכנית שלי יש מקום ליחידים ולא לקבוצות מעבר לכך הם זכו לפרסום רב בכלי התקשורת על השתתפותם, לגבי "רשת האמנים" כקבוצה אולי זהו רעיון טוב ללימודים והשתלמויות או לרכישת מוצרים אך אני עוסק בתוכנית בידור וזה מה שמעניין אותי, זה לא אישי. מה גם שהם אמורים להופיע אצלי במסגרת כתבת תחקיר על עולם היופי כך שבמקרה שלהם הרשת קיבלו ממני מעל ומעבר. בכל הקשור בקבוצות בארץ זה מדהים אותי כיצד זה שכל מעצב שיש לו מספר עובדים (מעצבי שיער,מ.ב) מקים קבוצה, אני ממש לא מבין את האינטרסים, מה שמראה לי שהשוק מאוד פרוץ דבר המצריך באופן דחוף הקמת איגוד מקצועי אשר יטפל בכל תחום עיצוב השיער ואתן  לך דוגמה: בא מעצב שיער מפורסם כמו למשל שוקי זיקרי, שהוא זכה לפרסום רב עוד בזמן שהרבה ספרים לא ידעו מה זה יח"צ, וכתוצאה מהפרסום הרב מקים סניפים שבהן אמורים לעבוד מעצבי שיער מוכשרים תחת השם של שוקי זיקרי, אז השאלה הנשאלת היכן אותו ספר מוכשר המסתתר תחת הסינר של שוקי זיקרי שמצפה ליום שבוא עולם השיער יגלה אותו? האם שוקי מזנק מסניף לסניף לספר ולסרק? כמובן שלא, אז בפועל יוצא שאותם הספרים המוכשרים עובדים במפעל ואם יהיה איגוד למעצבי השיער בארץ יהיה אפשר לפרסם את שם הספר בפועל, ולציין מבית חברת שוקי זיקרי. טוב דיברנו מספיק להיום אל תשכח אתה מוזמן למסיבה הקרובה בנייט, לילה טוב."

המפיק רמי רם לא מפסיק להפגיז     המפיק רמי רם לא מפסיק להפגיז

 



עמוד זה נצפה: 537 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור


תגיות: