חיפוש באינדקס עסקים

צבע לשיער ללא אמוניה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 אוקטובר 2007

מעבדות לוריאל ייצרו את המענה האולטימטיבי – דור חדש של צבעי שיער ביתיים CASTING CREAM GLOSS צבע לשיער ללא אמוניה, מטשטש שיער לבן ומעניק ברק גלוסי יוצא דופן, זוהר ונוצץ. פנלופה קרוז מציגה את הצבע החדש ללא אמוניה של לוריאל
הנוסחה אותה פיתחו מדעני לוריאל רשומה כפטנט עולמי ומורכבת משני פולימרים בתוך בסיס קרמי: האחד – חודר לסיב השערה בעת הצביעה על מנת להגן ולחזק אותו, והשני – פועל על פני משטח השערה ועוטף אותה לאורך זמן. פיתוח טכנולוגי זה הביא לשינוי מהותי: לפני קסטינג קרם גלוס בבואנו לצבוע שיער כהה בצבע ללא אמוניה, קשה להשיג תוצאה של מראה שיער עם גוונים עדינים, מודגשים וזוהרים. זאת ועוד, בלונדיניות המצפות למראה שאינו מתכהה עם הזמן, נאלצות לבחור בצביעה קבועה (המכילה אמוניה). נטייתם של מוצרי צביעה נטולי אמוניה היא להכהות את גוון השיער הטבעי והם מטשטשים סימנים ראשונים של שיער לבן, בלבד.
קסטינג קרם גלוס מציג:
צבע שיער סמי-קבוע, המכיל מרכיב אלקאלי חדש, נטול ריח. למרות זאת בדומה לאמוניה, הוא מאפשר ספיגה טובה יותר של הצבע והבהרה בגוון אחד. בהשוואה
לצבע הקבוע, קסטינגצבע חדש ללא אמוניה מבית לוריאל קרם גלוס אינו מכיל אמוניה ומספק שינוי פחות רדיקלי בצבע השיער המקורי. לעומת צביעה של גוון על גוון עד כה, ערכת קסטינג קרם גלוס מציעה יותר כיסוי וטשטוש של שיער לבן, ברק וזוהר לשיער ועמידות לאורך זמן ארוך יותר. ערכת הצביעה הביתית קסטינג קרם גלוס, מציגה טכנולוגיה חדישה, במרקם אוורירי בניחוח פירות, צבע בקרם וללא אמוניה. מטשטשת עד 70% שיער לבן, מעניקה ברק של גלוס לשיער והצבע עמיד עד 28 חפיפות.
כדי שתוכלי להתנסות בגוון המתאים לך (או אחר על-פי בקשתך), עומדת לרשותך מנהלת תחום צביעת השיער הביתית בלוריאל פריז, אביטל כהן.



עמוד זה נצפה: 680 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור