חיפוש באינדקס עסקים

המעצבת טלי רוקני משדרגת את עולם האופנה

פורסם מאת: בתאריך: 11 יולי 2012

המעצבת טלי רוקני משדרגת את עולם האופנה. צילום: אמיר יהלטלי רוקני, מעצבת מוכשרת בעלת ניסיון של שנים שעבדה עבור חלק מהשמות הבינלאומיים המצליחים בעולם היא עכשיו רשת אופנה בפני עצמה עם ארבע חנויות דגל במרכז, נוכחות בעשרות חנויות בארץ ופריצה חזקה לשוק הבינלאומי! והיד עוד נטויה.

הקולקציה של רוקני מתאפיינת במעוף עיצובי, השקעה ניכרת באיכות הבדים, רמת גימור ללא פשרות ותשומת לב לפרטים הקטנים שמעניקים לכל פריט אישיות משלו – דוגמת אביזרים מסוגננים, כפתורים ייחודיים, חיתוכים א-סימטריים, כיסים חבויים ותיפורים מעניינים. כל זאת על בסיס גזרות מחמיאות המשרתות את הפרופורציות הנכונות של גוף האישה, ומשרות אווירה של הרמוניה ונשיות בטווח מידות רחב שבין 36 ל-46.

המעצבת טלי רוקני בנתה לעצמה מוניטין מוביל בזכות טביעת האצבע המתוחכמת שניכרת בכל אחד מהפריטים בעיצובה, סגנונה מאופיין כקלאסי, המשלב טרנדים אופנתיים לצד השפעות אירופאיות מוקפדות.

בקולקציה תמצאו אוסף מרשים של מבחר חולצות מחויטות, חולצות בייסיק, מכנסים מחויטות ואלגנטיות, מבחר טוניקות, חצאיות וז’קטים לעבודה ולאירועים, שמלות ליומיום ושמלות ערב המדגישות את הנשיות, בקו אלגנטי זורם.

טלי רוקני בוגרת לימודי אופנה ב"שנקר", יסדה בשנת 2004 את מותג "טלי רוקני" וחוללה מהפך בסצנת האופנה הישראלית, בזכות הסגנון המוקפד, המעוף העיצובי והגזרות הייחודיות שנתפרות מבדים איכותיים המיובאים ממיטב יצרני הטקסטיל בעולם.

כיום  טלי רוקני היא הבעלים של רשת ארצית הכוללת 4 סניפים הממוקמים בתל אביב (כולל עודפים) קניון רננים ברעננה וגבעתיים. בנוסף ניתן להשיג את עיצוביה בעשרות חנויות בוטיק בארץ ובעשרות בתי אופנה ברחבי העולם.

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור