חיפוש באינדקס עסקים

הלק המקצועי מבית OPI מעכשיו גם אצלך בבית

פורסם מאת: בתאריך: 27 מאי 2013

OPIהלק המקצועי מבית OPI מעכשיו גם אצלך בבית הלק האמריקאי המוביל, שנמכר בישראל מזה 9 שנים במכוני הטיפוח, ייכנס לראשונה גם לתחום הקמעונאות ויימכר ברשת "אפריל", כחלק ממהלך עולמי של חברת Coty .

בריאן ליידן, מנכ"ל "ברייסון שיווק- נייל סטודיו", הנציגה הרשמית של OPI  בישראל, מסביר כי "לאורך השנים הפך  OPI  למותג המבוקש ביותר אשר מכתיב את טרנד הצבעוניות והאופנה בתחום טיפוח כף היד והרגל. מדובר במותג איכותי ברמה גבוהה שאינה מתפשרת, הוא משרת את צרכי המטפלת המקצועית ולקוחותיה באופן אופטימלי, בהיבטים טיפוליים, אסתטיים ובריאותיים כאחד".

בהיותו מותג מקצועי, מוביל ויוקרתי, שנבנה בשיתוף סלבריטאים מהוליווד כמו ג’ניפר לופז, קייטי פרי, מריה קארי, ניקימינאז’ וג’סטין ביבר, OPI  הפך עם השנים למותג המוביל.

בתחילת שנת 2011 חברת OPI העולמית נרכשה ע"י קבוצת "Coty" שהיא בית מותגי יוקרה בתחום הבישום והקוסמטיקה. במהלך 2012, החליטהCotyעל תהליך פתיחת הערוץ הקמעונאי למכירת OPI ברחבי העולם.
כיום OPI נמכר בשוויץ ובגרמניה ברשת Douglasבצרפת ברשת Galerie Lafayette, בספרד ברשת Sephora ובאנגליה ברשת Harrods.

מנהל השיווק הבינלאומי של OPI,LachenyChristian, מסביר כי המהלך נועד להשיג מספר מטרות:חיזוק מותג OPI  בקרב השוק המקצועי, העלאת הביקוש לטיפולי מניקור ופדיקור במוצרי OPI  בקרב לקוחות השוק המקצועי, זאת בזכות החשיפה שנובעת מהערוץ הקמעונאי.

כל אלה, לצד הנגשתה לקים לקהל הרחב באמצעות החשיפה המוגברת.
לדבריו, כתוצאה מהמהלך,  מכירות OPI רשמו עליה חדה במכוני הטיפוח המקצועיים של למעלה מ 30% בשנה הראשונה בלבד.

גם בישראל צופים בחברה  השפעה דומה על השוק המקצועי והמודעות הכללית של המותג.
החל מחודש יולי ימכרו הלאקים של OPIברשת "אפריל" המונה 38 סניפים ברחבי הארץ (במחיר של 65 ₪ ליחידה).

רשת "אפריל" תציב עמדותמיוחדות מוארות, חדישות, ויוקרתיות התואמות את ערכי המותג והרשת. רשת "אפריל" נבחרה להיות הרשת הבלעדית שתמכור את הלקים של OPI, בהיותה רשת אקסקלוסיבית המייצגת מותגי יוקרה בינלאומיים.
 הלק המקצועי מבית OPI מעכשיו גם אצלך בבית

הלק המקצועי מבית OPI מעכשיו גם אצלך בבית



עמוד זה נצפה: 415 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור