חיפוש באינדקס עסקים

הלהיט החדש של OPI ליין מייבשי לק צבעוניים

פורסם מאת: בתאריך: 29 אפריל 2014

Sheer Tints – סדרת מייבשי לק צבעוניים מבית OPI, מותג הלקים האמריקאי המוביל.

מה מיוחד בה ? שאת הסדרה הזו את  יכולה למרוח גם על ציפורניים נקיות מצבע וליהנות מכמה גוונים שכל אחד מציע ובנוסף תוכלי למרוח על כל לק צבעוני שתבחרי ולשנות את מרקמו בזכות הגוונים שמציעה הסדרה! הכיף בקולקציה הזו שהם מגיעים בצבעים סופר- מגניבים לקיץ, שהמרקם שלהם הוא בכלל לא דליל כמו מייבשי הלק שאנחנו מכירות אלא  דמוי ג’ל עסיסי וסמיך, כדי להעניק שכבת הגנה וצבעונית לצבע הלק שתבחרי למרוח תחתיו. גאון הדור מי שחשב לעשות כזו סדרה, כי את מוזמנת להתחיל את השבוע שלך בציפורניים בצבע ניוד במרקם מאט, ולקראת אמצע השבוע רק להוסיף עליו מייבש לק של sheer tints  והלק ניוד מאט שלך הופך לוורוד שקוף ומבריק, או איזה שילובי צבע שלא תבחרי.  

ההמלצה המדליקה שמצטרפת לסדרת המייבשים הצבעוניים,  מספרת לנו שאנחנו יכולות לבחור את הגוון שנרצה לפי מספר המריחות על הציפורן. מריחה אחת מעניקה לך מייבש לק שקוף עם גוון מאוד מאוד עדין שכמעט ואינו משפיע על גוון הציפורן. בשכבה השנייה כבר תראי שינוי ושימת דגש של גוון על הציפורניים אך במריחה שלישית ממש תוכלי לשנות את גוון הלק או הציפורן שהותרת מתחת למייבש הלק הקסום.  

כהרגלה של חברת opi, קשה לפספס את השם הפרטי והאופי שהוכנס לכל בקבוק קטן, אז הנה שמות ארבעת הבקבוקים שבסדרה:
I can teal you like me- הגוון הכחול שקוף. מזכיר אוקיינוס של ממש, כחול עדין, אטום או שקוף כשתבחרי.
Don’t violet me down-  הגוון הסגול. בתוך הבקבוק הוא כהה ומרוכז אבל על הציפורן את תבחרי את הגוון שלו לפי כמות הפעמים שתבחרי לחזק אותו, הוא מתחיל בסגול שקוף וממשיך עד סגול לילך אביבי ורך.
Be magentale with me– גוון של וורוד עדין מאוד, ילדותי ותמים. גם במריחה השלישית שלו הוא מעניק תמימות ורוך של ילדות.
I’m never amberrassed –  כמו השמש, מאיימת לשרוף אך נותנת תחושה נעימה על עור הפנים, כך גם הגוון הצהוב שמסתמן להיות צהוב כהה, אך כמו בכל הסדרה, את שולטת בגוון שלו וגם במריחתו השלישית הצהוב כנוע ולא מתפרץ.

להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ. מחיר לצרכן 65 שקל.
 
 



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור