חיפוש באינדקס עסקים

הטרנדים החדשים של החורף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 נובמבר 2011

טרנדים בציפורניים חורף 2011-2012התרגשות.. אין מה להגיד!
אז איך נוכל , החורף הזה, להרגיש הכי טרנדיות ונחשקות? ומה אומר עולם האופנה על צבעי הלקים שיובילו את החורף הקרוב, ועל צורות הציפורניים הכי נחשבות?
לכל המודאגות, הוורודים והכתומים לא עוזבים אותנו למרבה ההפתעה, והם משתלבים בצורה נהדרת גם בקולקציה החורפית, אדום -אלמוג, כתום – מלון ,ורוד – מבריק, לצידם הפתעות עשירות ועמוקות כמו צבעי אדמה , חום- אפור, ואפור-ירוק .
הצבעים הסקסיים והנועזים נמצאים גם הם בפלטת הגוונים החדשה לחורף , וביניהם נוכל לראות אדום אש, בורדו, חציל – כהה, סגול- ענבים ,ואף טורקיז וכחול-דיו. 
  •  אם את רואה את עצמך נשית וסקסית, בקשי מטכנאית הציפורניים שלך ציפורניים מעוגלות באורך קצר או בינוני ועליהן לק אדום לוהט, כתום, ורוד או סגול.
  • אם את מתחברת יותר לטרנד הצעיר והתוסס, בקשי מטכנאית הציפורניים שלך ציפורן קצרצרה בעיצוב צורה מרובעת ,משוחה בלק טורקיז או כחול שהוא הצבע בשבילך.
  • אם את קלאסית ושקטה,  בקשי מטכנאית הציפורניים שלך , ציפורניים קצרות ומעוגלות מרוחות בפרנץ הלבן והנקי ,שגם הוא כמו תמיד לא עוזב אותנו.

 

  • אם את טרנדית ושיקית, בקשי מטכנאית הציפורניים שלך , ציפורניים קצרות מאד , ללא אורך כמעט, מרוחות בצבעים האפורים, והאפורים-חומים עד כדי ירוק זית.  
החורף הזה הביא אל קיצו את טרנד קישוטי הציפורניים המרובים , ואת האורכים המוגזמים של הציפורניים. לא עוד ציפורניים ארוכות עם לוח ציור מלא עליהן, העונה הזו – תבלטי באמצעות הגוונים העמוקים ולא בזכות הקישוטים המוגזמים.
תמונות באדיבות חברת נייל סטודיו

טרנדים בציפורניים חורף 2011-2012

טרנדים בציפורניים חורף 2011-2012


עמוד זה נצפה: 428 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור