חיפוש באינדקס עסקים

החלקה יפנית בקיץ – יגאל ויצמן

פורסם מאת: בתאריך: 8 מאי 2012

החלקה יפנית בקיץ - יגאל ויצמןהקיץ הישראלי מוציא את כולם החוצה, אל האור, אל השמש, אל החופים והרחובות. הסתכלי סביב, כמה נשים עם שיער חלק, מבריק ומדהים את רואה? הרשי לי לגלות לך סוד קטן: הנשים האלה, קרוב לודאי עברו החלקת שיער יפנית.

השיער הישראלי והקיץ הישראלי הם הסיבה המרכזית לכך שאנו חיות עם שיער מתולתל, פריזי, קופצני ובלתי ניתן לשליטה. את לא יחידה. כולנו מוצאות את עצמנו עושות פן, בבית או אצל הספר אחרי כל חפיפה.

אנו רוצות להיראות טוב ורוצות שהשיער שלנו ייראה נפלא בכל עונה בשנה, בכל מזג אוויר וגם אחרי בילוי על חוף הים או בבריכה.

הדרך הטובה ביותר להשתחרר מהצורך התכוף בפן היא החלקה יפנית בקיץ

החלקה יפנית היא טכניקה ליישור השיער לצמיתות, תוך כדי שיפור מצבו הבריאותי של השיער. התוצאה אחרי החלקת שיער יפנית היא שיער חלק, מבריק וגמיש שנראה נפלא ללא צורך בפן או עיצוב שיער מקצועי.

אבל לא כל החלקה יפנית תביא לך את הישועה. אסור לשכוח שהחלקה יפנית היא טיפול עמוק בשיער. מעטפת השערה נפתחת וחומרים מוחדרים לעומק השערה. רק אחר כך מקבעים את השיער למרקם ישר וחלק.

עברי החלקת שיער יפנית רק אצל מומחה לנושא. ידיים חובבניות שיבצעו החלקת שיער עלולות להזיק לו, לייבש אותו, לגרום לו להיראות פגום, נפוח ובעל מראה לא טבעי ורע. שוברי הנחה ומבצעים אינם מבטיחים לך תוצאה שתהיי גאה לשאת על ראשך. מעצב שיער מומחה להחלקה יפנית – כן.

אחד המומחים הגדולים בארץ להחלקת שיער יפנית הוא יגאל ויצמן, מעצב שיער אומן מתל אביב שמדריך מעצבי שיער אחרים ברזי ההחלקה היפנית. בפגישתך הראשונה עם יגאל והצוות המקצועי במספרה שלו בתל אביב, תעברי אבחון שיער מקצועי והתאמה של ההחלקה למצב השיער. רק לאחר מכן תוכלי להתיישב על הכסא ולהפקיד את שיערך בידי מומחה מתוך ביטחון שהתוצאה לא תהיה פחות מנהדרת.

אז למה לחכות? עוד לא עברת החלקה יפנית? קחי את הצעד הראשון והתקשרי לקבוע פגישה אצל יגאל ויצמן:



עמוד זה נצפה: 562 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור