חיפוש באינדקס עסקים

הופעות בחינם בחופש הגדול

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 יולי 2009

 

החופש הגדול יצא לדרך ואיתו אמני ישראל יצאו אל הפסטיבלים והבמות. מתחילת החופש הופיעו על הבמות כבר לא מעט אמנים. ביניהן ברי סחרוף, מוש בן ארי, הדג נחש, קרן פלס, דפנה ארמוני, הברירה הטבעית, אברהםהופעות בחינם בחופש הגדול טל, דני ליטני, מרסדס בנד, הראל מויאל, עלמה זהר, עידן יניב, אסף אבידן, עורי אדיר, פישי הגדול, שימי תבורי, רונה קינן.
אך אל דאגה, מי שפספס כבר יכול להכין את הביביסיטר להופעות הבאות. הנה הצצה קטנה אל מה שהולך להיות הקיץ הזה. יהיו הרבה הופעות בחינם, ביניהן הופעות של אריק סיני, אלון אולארצ’יק, יצחק קלפטר, אפרים שמיר, מאור כהן ופיטר רוט, סי היימן, הפרויקט של עידן ריכל, וזו רק רשימה חלקית של מיטב האמנים שיופיע החופש הזה בחינם!
כל זה מאתר הבילויים בחינם המוביל בישראל:
 all4free האתר ששם לו למטרה לרכז עבורכם את כל אפשרויות הבילוי שיש בחינם בישראל. אל תשכחו לבדוק כל כמה ימים מי מופיע ליד הבית שלכם. כל יום מתעדכנות הופעות חדשות. למי שרוצה שההופעות ירדפו אחריו ולא הוא אחריהן.. יכול להירשם לאתר ואחת לשבוע ישלח אליו ניוזלטר עם כל ההופעות בחינם הכי שוות. שווה להירשם!
באתר גם תוכלו למצוא את כל אפשרויות הבילוי בחינם הקיימות בחיק הטבע: טיולים וסיורים ללא תשלום, פארקים, שמורות טבע, גנים לאומיים, חופי ים, אתרים ארכיאולוגיים, מקומות לפיקניקים, אך ורק בכניסה חופשית כמובן. גם אמנות יש בישראל בחינם. באתר מרוכזים כל המוזיאונים הגלריות והתערוכות שבכניסה חופשית בישראל. יש לא מעט מוזיאונים שנפתחים בימים מסוימים בחינם, גלריות ותערוכות לציור, פיסול, צילום, וידאו ארט ועוד בכניסה חופשית, רק צריך לדעת איפה ומתי. גם סדנאות בחינם, הרצאות בחינם, למשל לאחרונה היו לא מעט סדנאות למודעות, סדנאות יוגה וטי צ’י, הרצאות של סופרים, ועוד. בקיצור כל מה שאנחנו יכולים להעשיר בו את זמננו הפנוי ללא תשלום תוכלו למצוא באתר www.all4free.co.il. זה בחינם, אז מומלץ להירשם ותוכלו ליהנות בכל סוף שבוע מבילוי חינמי ליד הבית.

 



עמוד זה נצפה: 392 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור