חיפוש באינדקס עסקים

קולקצייה ספורטיבית לריצת חורף

פורסם מאת: בתאריך: 30 אוקטובר 2013

רגע לפני הגשמים הכבדים והרוחות הסוערות, ריכזנו עבורכם את פריטי הביגוד והאקססוריז החדשים והבולטים:
מעיל אולטרא-קל שמתקפל לתוך עצמו, נעליים ייעודיות שעמידות במים וקפוצ’ונים שמתחברים לכפות הידיים ולנגן המוזיקה; אם בעבר היינו זורקים על עצמנו מכנסי ניילון וקפוצ’ון מחמם, הרי שבזכות התפתחות ענף הריצה בשנים האחרונות, מותגי ספורט בולטים מציגים לקראת החורף בגדי ריצה ייעודיים השומרים על טמפרטורת הגוף ומסייעים לביצועים.


חולצות מנדפות זיעה

רצות ורצים רבים מעדיפים לעטות על עצמם דווקא בימים קרים דווקא בגדים דקים, צמודים, קלי-משקל ומנדפי זיעה, השומרים על טמפרטורת הגוף. החורף, מותג הספורט האמריקאי BROOKS משיק סדרת חולצות בייסיק דקות ומנדפות זיעה לגברים ולנשים, עם חורים לאגודלים בשרווליהן, כך שתהיה שכבה מחממת גם לכף היד.
קולקצייה ספורטיבית לריצת חורף

נעליים יבשות – גם בגשם

מכורי הריצה שבינינו יצאו לסיבוב היומי גם בעת שיורד גשם, ועל כן הפריט החשוב ביותר במקרה שכזה (ולריצה בשלוליות שלאחר הגשם) הוא נעלי ריצה שישמרו שלא נחליק ושכפות הרגליים יישארו יבשות. בהתאם לכך, ברוקס מציגה סדרת נעליים ייחודית בעלת בטנת GORE-TEX® האוורירית בחלקה הפנימי והעמידה למים בחלקה החיצוני.


כובעי גרב וסרטי ריצה

אחד האיברים הכי רגישים שיש לנו, אשר בד"כ נפגע במזג אוויר קר, הוא האוזניים – ועל כן לקראת ריצה במזג אוויר קר כדאי להצטייד בפריטים מתאימים. כך לדוגמא, MOVING COMFORT מציעה סדרות של מחממי אוזניים וכובעי גרב במגוון צבעים לנשים, בעלת יכולת לוויסות הטמפרטורה ולנידוף זיעה בעת הפעילות. כמו כן, גם מותג הריצה ברוקס מציע סרטי ראש ומחממי אוזניים לריצה בתנאי קור. כיוון שאזור הראש (והאוזניים) אחראי במידה רבה לוויסות קור/חום, שמירה על טמפרטורת גוף אופטימאלית הינה חיונית לביצועים מיטביים. הסרטים עשויים בדים קלילים, גמישים, אלסטיים ומנדפי זיעה למניעת רטיבות ושפשפות ולמעטפת מושלמת סביב הראש.

קולקצייה ספורטיבית לריצת חורף
מעילי רוח אולטרא-קלים ומתקפלים

במקום להסתרבל עם מעיל מאסיבי, ברוקס משיקה בקולקציית החורף את סדרת מעילי הרוח LSD Lite Jacket III הסופר-קלה (רק 120 גרם!) ואופנתית לגברים ולנשים, שמותאמת לריצה. היות והם קלים במיוחד, המעילים כמעט ולא מורגשים על הגוף וניתנים לאריזה פשוטה במזוודה, ויתרה מכך- ניתנים לאחסון בגודל אגרוף כשהם מתקפלים לתוך כיס היד שלהם. כמו כן, הם עמידים בפני רוח ומים ובעלי תכונות חכמות, כמו: אוורור אחורי כפול, ברדס המאוחסן בחלקו העליון של המעיל אשר ניתן לשליפה בקלות, וגומי בחלקם התחתון להתאמה אישית.

לריצת לילה ובתנאי ראות נמוכים, המעילים מצוידים במחזירי אור מעולים מדגם Scotchlite™  של חברת 3M™.


כפפות מגע

מהטלפון הנייד מרביתנו מתקשים להתנתק גם כשאנחנו בריצה, ועל כן מותגי הספורט MOVING COMFORT ו-BROOKS מציעים סדרת כפפות אולטרא-קלות וייעודית לשימוש בניידים, נגנים או טאבלטים בעלי מסך מגע. הכפפות בעלות כריות-אצבע בחלקן הפנימי כך שאין צורך להסירן בעת השימוש במכשיר המגע, הן עשויות בד מנדף זיעה ומתייבש בקלות ומתאימות לשימוש במזג אוויר קר במיוחד, תוך שמירה על טמפרטורת הגוף הנעימה בכפות הידיים.

טייטס שמתלבש על הנעליים
לאחרונה יותר ויותר גברים מעדיפים לרוץ כשהם לובשים מכנסי טייטס, זאת משום שהם תומכים ושומרים על גמישות השרירים. בהתאם לכך, ברוקס מציעה סדרת טייטסים חורפית לגברים השומרת על טמפרטורת הגוף ומעניקה תמיכה לפלג הגוף התחתון. מהנדסי המותג שילבו בטייטסים החדשים ומנדפי הזיעה רוכסנים ייחודיים באזור השוקיים, זאת על מנת להשיג התאמה מדויקת לכל מבנה גוף ולתמיכה מרבית, אך גם בכדי לייתר את הסרבול שבהחלפת הבגדים לאחר הריצה, וכך, ניתן יהיה לפתוח את הרוכסן בשוק ולהסיר את הטייטס מבלי להוריד את הנעליים.


שרוולי לחץ

מעבר לכך שהם מהווים אקססורי אופנתי ש"זורק צבע" בטוטאל-לוק, אחד הפריטים שמשדרגים את חוויית הריצה הוא שרוול הלחץ, הניתן לענידה בזרועות ובשוקיים. חברת ZENSAH המתמחה בעיצוב וייצור שרוולי לחץ (קומפרשן), מציגה שרוולי לחץ לזרועות, אשר מסייעים לזרימת הדם בתוך השרירים ושומרים עליהם חמים ומשוחררים – בכדי למנוע התכווצויות ולסייע לרצים להגיע לביצועים הטובים ביותר. בגזרת הרגליים, החברה מציעה שרוולי לחץ לשוקיים המוצעים במגוון צבעים והדפסים, אשר מספקים תמיכה לשרירי השוק, מגנים עליהם מפני עייפות ומותאמים לריצה מאומצת. ייחוד השרוולים טמון בהיותם בעלי תמיכה כפולה: תומכים גם בחלקם הקדמי וגם בחלקם האחורי של השוקיים. השרוולים גם מסייעים לזרימת החמצן הדם ומקלים על התאוששות השרירים (ככל שהשרירים מקבלים יותר חמצן – קצב ההתאוששות שלהם גובר).

גרבי לחץ
עבור הרצים שמעדיפים להצטייד בגרבי לחץ במקום השרוולים, ברוקס מציעה סדרת גרבי קומפרשן גבוהות (עד קולקצייה ספורטיבית לריצת חורףהברך) לגברים ולנשים, בעלת יכולת ההידוק ברמה הגבוהה ביותר – mmHg 12-18 – המסייעת לשרירים להתאושש. כמו כן, מהנדסי המותג שילבו בגרביים סיבי X-Static אשר מונעים צמיחת חיידקים ומסייעים למניעת ריח רע.

קפוצ’ונים מנגנים
לאלו מאיתנו שמצטיידות בנגן מוזיקה לקראת הריצה, ברוקס מציעה סדרת קפוצ’ונים תרמיים לנשים בעלת כיס פנימי וייחודי שעמיד במים לאחסון הנגן/הנייד. בנוסף, בחבישת הברדס אין צורך להסתרבל עם שיער פזור – היות וניתן להוציא את הקוקו מהחור שבחלקו האחורי. אלמנטים פונקציונאליים נוספים, הם בד הרשת באזור האוזניים כך שניתן יהיה לרוץ עם הברדס על הראש, פסים מחזירי אור, וחורים לאגודלים לחימום כפות הידיים.

חצאיות ריצה
לשדרוג ה"לוק" לקראת הריצה, ואף לרצות הדתיות שבינינו, מותג הספורט BROOKS משיק לרגל החורף את סדרת החצאיות המתחלפות adapt reversible skirt, המותאמת ללבישה במזג אוויר קר וגשום. הן ניתנות להפיכה וכך מתקבלות למעשה 2 חצאיות ב-2 צבעים שונים. ניתן ללבוש אותן גם לאימונים וריצות בימים גשומים וסגריריים, כיוון שהן עשויות בד מעטפת עמיד במיוחד לרוח ומים, קל במיוחד, מנדף זיעה ושומר על חום הגוף. בנוסף, לנוחות מרבית עבור אלו שמתאמנות תוך כדי האזנה למוזיקה, בחצאיות שולב כיס מיוחד בו ניתן להניח את נגן המדיה, כמו גם תופסן סיליקון ייחודי בתוך החגורה.

 קולקצייה ספורטיבית לריצת חורף

קולקצייה ספורטיבית לריצת חורף
 

 



עמוד זה נצפה: 437 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור