חיפוש באינדקס עסקים

הדרכת קארין גל CHI לפאניות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 פברואר 2012

הדרכת קארין גל CHI לפאניותחברת קארין גל צ’י המשווקת הבלעדית של מותגי השיער הבריאותי CHI ו-biosilk, המתהדרים במוצרים בריאותיים לשיער על בסיס משי טהור וטכנולוגיה קרמית בפיתוח סוכנות החלל האמריקאית נאס"א, ערכה אתמול הדרכה ל-25 פאניות (מעצבות פאות) דתיות מירושלים, אל עד, רחובות ובני ברק כיצד לטפל נכון בשיער הפאות, בקרקפת ובשיער הראש אשר נשאר מחוסה מרבית היום.

מעצבות הפאה קיבלו הסבר מקיף על חשיבות הזנת הקרקפת ושיער הראש במוצרים המכילים משי טהור אשר מזינים את הקרקפת ומוסיפים לחות לשיער בצורה המונעת היווצרות יובש מוגבר, קשקשים ובעיות נשירה.

לאחר מכן חנן קמיר המוכשר אשר מנהל את בית הספר לספרות בפתח תקווה הנחה והדגים כיצד ניתן בעזרת צבעי המשי והצבע מבהיר צבע של CHI ללא אמוניה, לצבוע ולהבהיר את שיער הפאות (שהוא שיער צבוע ומטופל כימית) באחוזי חמצן נמוכים ללא גרימת נזק לשיער הפאה, תוך הוספת ברק טבעי בזכות סרום המשי. חנן גם הוסיף בהדרכה מרשימה ליצירת תסרוקות אלגנטיות בעזרת סדרת העיצוב עם נפח (ווליום) מבית CHI.

מנכ"ל קארין גל מר גד מנור הודה על המשתתפות בארוע והביע את שמחתו על הבאת המותג האמריקאי המוביל הנ"ל המאפשר טיפול טוב יותר ובריא יותר לשיער הפאות ולפאניות עצמן.

הדרכת קארין גל CHI לפאניות
הדרכת קארין גל CHI לפאניות



עמוד זה נצפה: 434 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור