חיפוש באינדקס עסקים

קארין גל CHI בקנקון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 ספטמבר 2011

קארין גל CHI בקנקון

משלחת CHI הישראלית חזרה מקנקון. צילום: מיקה שורוק ויח"ץ CHIבסוף השבוע נחתה בארץ משלחת ישראלית מכובדת של מיטב מעצבי השיער לאחר חופשה / סמינר הדרכה המפואר והמושקע ביותר בעולם,אשר נערך בקנקון שבמקסיקו ע"י מותג השיער היוקרתי CHI , אשר המציא את צבעי השיער ללא אמוניה ואת המחליק הקרמי בטכנולוגיית נאס"א.
חוף ים קסום וארוח הכל כלול במלון חמישה כוכבים היה רק הקצה של החוויה, 5000 מעצבי שיער ספרים וספריות מכל קצוות העולם , באו להחשף לפלא הנקרא CHI בקנקון. כמיטב המסורת נהנו המשתתפים מסעודות מפוארות על חוף הים, מסיבות, מופעי ענק, ושלל סמינרים מקצועיים בחברתן של יותר ממאה וחמישים מלכות יופי ומלכות עולם מכל העולם .
גבי ויינשטיין המדריך המקצועי של חברת
קארין גל CHI מספר: "מפגן כזה של יופי, משפחתיות, מקצועיות ופאר עוד לא חוויתי בחיי

כל ספר שיהיה נוכח נחשף לכל כך הרבה ידע וטכניקות יוצא מחוויה כזו נשכר, והרי לא רק מידע אלא גם מהעובדה שהוא או היא יכולים לקבל תוצאות, שלא יכלו לחלום עליהם והכל בדרכים בריאות ובלי אמוניה או חומרים מסוכנים אחרים.

על הבמה היו תצוגות של נבחרות פרזנטורים של CHI מארה"ב, מאוסטרליה , מאירופה ,אסיה ודרום אמריקה – כל אחד נתן את הקולקציה העכשווית ביותר במופעים מסחררים.

היו סדנאות הדרכה היוצרות מהפך שיער מלא (צבע, גזירה , ועיצוב ). סדנת צבע מבהיר צבע ללא אמוניה, סדנת צבעי המשי של  CHI ללא אמוניה, סדנאות לעיצוב בכלי העיצוב המובילים מבית CHI, סדנת ווליום לעיצוב מלא נפח, וסדנה מיוחדת אשר חשפה את כולם לפיתוח האחרון מבית החברה שהוא המענה הבריא להחלקה הברזילאית(המסוכנת) הנקרא CHI-ENVIRO המעושר בחלבונים ממשי ופנינה-תהליך המפחית 95% מהפריז המותיר את השיער רך ,מבריק,חזק יותר ובריא .

"זה מדהים שלכל צורך בטיפוח השיער חברת CHI נותנת מענה בריא" מוסיף גבי ויינשטיין "זה מראה שיש עתיד למקצוע הזה ועתיד למעצבי השיער כאשר אתה מצליח לקבל תוצאות יותר טובות ושיער יותר איכותי ועוד כאשר הבריאות שלנו גם נשמרת"
מר גד מנור הבעלים של חברת קארין גל CHI "כבוד גדול בשבילי להיות משוייך ל CHI ואני שמח לשמוע עד כמה החוויה היתה משמעותית למשתתפים וכעת נוכל להתפנות ולהעביר את הידע לספרים בארץ. ואני באמת קורא לספרים בהזמנה פתוחה להצטרף להדרכות שאנחנו עורכים בכל הארץ. ותודה לכל המשתתפים"

משלחת CHI הישראלית חזרה מקנקון. צילום: מיקה שורוק ויח"ץ CHI

משלחת CHI הישראלית חזרה מקנקון. צילום: מיקה שורוק ויח"ץ CHI

משלחת CHI הישראלית חזרה מקנקון. צילום: מיקה שורוק ויח"ץ CHI

משלחת CHI הישראלית חזרה מקנקון. צילום: מיקה שורוק ויח"ץ CHI



עמוד זה נצפה: 484 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור