חיפוש באינדקס עסקים

הג’ינס הבא שלך הוא שמלה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 אוקטובר 2011

שמלות דנים של LEE פריטים קלאסיים ממשיכים אתנו מעונה לעונה, אך בכל מעבר כזה אנחנו בכל זאת מצפים לריענון שיגיע, לבשורה. עם הציוצים של לילות הסתיו הנעימים עד קרירים, שמלות הקיץ הפרחוניות מוצאות דרכן לאחורי הארון ורובנו הנשים יוצאות במסע חיפושים אחר זוג הדנים המושלם. העונה, ולמרות ההיצע הרחב של שלל גזרות ושטיפות, כולל סקיני, ג’גינגס, מכנסיים קצרים, ג’ינסים מתרחבים ואוברולים – פריט הדנים האולטימטיבי לסתיו, עם טאץ’ קצת פלרטטני ושובב הוא שמלת הדנים.

שמלות דנים העונה נראו על מסלולי התצוגות של מותגים וחברות רבות בשלל גזרות וסגנונות, והן מעניקות חופשה לרגע מהצורך להידחס אל תוך סקיני צפוף או בויפרנד לוז. סלבריטאיות רבות תועדו מצולמות בהן, בלוגי האופנה המתעדים את האנשים המתלבשים היטב ברחובות בירות האופנה בעולם וכמובן קולקציות המותגים השונים. 
 
שמלת אוברול, סרפן – אם נחזור רגע לימי הילדות, לא אחת הגענו לגן בשמלת אוברול מאובזמת. בשילוב עם בלייזר סמי-מחויט מעל או חולצה נשית ורומנטית מתחת, נשיג לוק נשי ועדכני.
 
שמלת-חולצה מכופתרת – הגזרה הכי ורסטילית בקטגוריה היא חולצת-שמלת דנים, שמתאימה בול לאקלים של הסתיו והחורף בארץ. ניתן ללכת על מראה נקי חושף רגליים, עם בלי חגורת מותן, עם כפתורים סגורים יותר או פחות וכשיורדות הטמפרטורות אפשר לשלב עם גרביונים חלקים או מודפסים לפי מצב הרוח או הסגנון המבוקש. הלוק הוא מתוחכם וסקסי.
 
עוד קצת נשי ורך – הסגנון האחרון בקבוצה שייך לשמלות הדנים שקיבלו קורטוב נוסף של טאץ’ נשי המרכך מעט את הבד ’הנוקשה’. גזרות רכות יותר העוקבות אחר גוף האשה, שילובים של גומי במקומות אסטרטגיים להדגשה ומחשופים עגולים.
 
קולקציית סתיו חורף של ג’ינס Lee מציעה למעלה מ-10 דגמים שונים של שמלות דנים בגזרות וסגנונות המדוברים. השטיפות נעות בין כחול חזק על גבול הגולמי ותכלת בהיר בשמלת שמבריי.
 
טווח מחירים: 399-549 שקל

 

שמלות דנים של LEE שמלות דנים של LEE שמלות דנים של LEE

    



עמוד זה נצפה: 397 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור