חיפוש באינדקס עסקים

הכיני את השיער לשנת הלימודים החדשה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 יולי 2017

חם ואת מבלה את החופש הגדול בבילויים ומנוחה.

אין לך חשק אפילו לחשוב על זה ששנת הלימודים הבאה מתקרבת… אבל אם תחשבי לרגע, את יכולה להגיע לבית הספר עם מראה שיער מדהים, בביטחון מלא שלא תצטרכי להתעסק יותר מדי עם השיער שלך במהלך השנה, שתוכלי להיות בטוחה שאת נראית נפלא כל הזמן.
גם בטיול השנתי וגם אחרי שיעור ספורט.
אסף סיבוני ויחיאל שושן ממספרת AY ברמת השרון מזמינים אותך ליהנות משיער חלק
אסף סיבוני ויחיאל שושן ממספרת AY ברמת השרון מזמינים אותך ליהנות משיער חלק, מבריק ומדהים שלא תצטרכי לטפל בו ולסדר אותו יותר מדי – המומחים להחלקות שיער מבטיחים לך שנת לימודים נקיה מדאגה למראה השיער שלך.
"אחרי שאנחנו מתאימים לשיער שלך את סוג החלקת השיער הנכונה בשבילו, אחרי שאנחנו בוחנים את מצב השיער וקובעים תוכנית טיפול, אנחנו יכולים להעניק לך את השיער החלק, המבריק, המשיי והכייפי שאת חולמת עליו, ויותר חשוב – לשחרר אותך מדאגה לגבי השיער.
אסף סיבוני ויחיאל שושן ממספרת AY ברמת השרון מזמינים אותך ליהנות משיער חלק
אנחנו מציעים לך להשתחרר מדאגות מיותרות כך שתוכלי להתמקד במה שחשוב לך באמת: בלימודים, במבחנים, או בחיי החברה שלך" – הם מסבירים.
"לא כדאי לדחות את ההחלקה ולהגיע ממש רגע לפני פתיחת שנת הלימודים" – הם מרחיבים – "עכשיו. כשהחופש הגדול בעיצומו, את כבר יכולה להתחיל ליהנות משיער מדהים שאת יכולה לחפוף ולצאת מהבית בלי להתעסק עם פנים ומחליקים בחום הזה"
אסף ויחיאל נחשבים למומחים בתחום החלקת השיער ובמקרה בו כבר עברת החלקה והגיע זמן לחדש אותה, הם הכתובת הנכונה לפנות אליה לחידוש החלקת שיער.
הם מעמידים לרשות לקוחותיהם רמה מקצועית גבוהה במיוחד, ניסיון עצום בהחלקות שיער, הבנה עמוקה של התהליכים הכימיים ומכאן – רמת שביעות רצון גבוהה בהרבה בהשוואה למעצבי שיער אחרים.
אל תהססי. הגיעי ליום הראשון של שנת הלימודים הקרבה עם שיער מושלם וחיוך ענק.
התקשרי וקיבעי לעצמך פגישה : 072-3934550
הקליקי למידע נוסף על החלקות שיער 
אסף סיבוני ויחיאל שושן ממספרת AY ברמת השרון מזמינים אותך ליהנות משיער חלק


עמוד זה נצפה: 716 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור