חיפוש באינדקס עסקים

דברים שלא ידעתן על שיער לבן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 יולי 2018

שיער לבן- דברים שלא ידעתן

"שיער לבן בהגדרתו הוא למעשה שיער ללא צבע. עם ההזדקנות, הגוף מאט את קצב ייצור המלנין (החומר שאחראי על צבע השיער). כששאלתי לקוחות, מה עולה להן אסוציאטיבית כשהן חושבות על לבן בשיער, חלקן ענו: זקנה, מבוגר, אלגנטי, מראה על ניסיון חיים…. זה רק מדגם קטן משלוש לקוחות ששאלתי בעת הכנת הכתבה.

כמו שאפשר לשים לב, הדעות הן חיובית ושליליות יחד, חלקן נובעות מפחד ומחוסר ידע של איך להשתלט על השיער הלבן.

יתרונות: לכאורה ממבט ראשון נראה כי אין שום יתרון בשיער לבן משום שבדרך כלל השיער הלבן יוצר אסוציאציות שליליות של הזנחה וזקנה. אולם כאשר אנו פוגשים איזושהי גברת שנראית עם שיער לבן "מיליון דולר" ואומרים "וואו, כזה הייתי רוצה אם הייתי נשארת עם שיער לבן!" זה נראה מכובד, אצילי ואלגנטי. הכל תלוי בגישה, ובאם השיער הלבן מושקע ומטופח. כמו שאנחנו יודעים, יש גם לבן שלא משקיעים בו… במקרה זה הוא לא נראה מטופח וההבדלים מאוד ברורים לעין.

רפאל טפלוב, מעצב שיער ושגריר בשוורצקופף פרופשיונל- צילום רפאל טפלוב 1
כמו בשיער רגיל גם בתוך שיער לבן יש קטגוריות גוון. בדרך כלל מי שהייתה פעם בעלת שיער שחור מטבעה, שיערה הלבן יהיה לבן בוהק ונקי, ואילו מישהי שטנית- תהיה לה נטייה לשיער לבן צהבהב, כמובן ההתייחסות היא ללבן 100 אחוז.
בדרך יש את תהליך ה"מלח פלפל" (ערבוב של שיער לבן ושיער טבעי) מראה אפור ולא מוגדר בין שיער השיבה לשיער הטבעי. גם אותו ניתן לשדרג ע"י טשטוש הבדלי קצוות הגוון הכהה לבהיר, שייצור מראה אחיד וקר.

כיום יש לנו דרכים לשדרג את המראה ואת ההרגשה, למצב שיוצר התפעלות מהשיער הלבן.
אצלנו בחברת "שוורצקופף פרופשיונל" יש סדרה שלמה של צבעים שמפרגנת לשיער לבן, סדרת Silver White הכוללת ארבע שטיפות גוון בגווני אפור לבן שיוצר שיער שיבה מבריק ואלגנטי.

בכך אנו יכולים ליצור מראות מתוחכמים ע"י שימוש בשטיפות גוון יסודיות שיוצרות דברים על פי המעוף, בגבולות הגזרה שנקבעו מראש. השימוש בשטיפות הצבע קל וידידותי לשימוש. בנוסף לגוון המהמם, השטיפות מקנות ברק ורכות לשיער שהופך את כל הלוק למושקע יותר.
כמו כן, קיים שמפו גוון לשימוש ביתי עם אפקט מצטבר – אנטי צהוב שזה למעשה שמפו הסילבר! היתרון הוא שהוא משמר את המראה הקר והמטאלי בשיער ובנוסף מטשטש את המעברים בשיבה ("מלח פלפל") לא נותן לשיער להצהיב עם הזמן ובתור שמפו הוא איכותי מאוד.

סדרת טיפוח נוספת שקיימת לשיער לבן ובוגר היא "סדרת אקסליום" בעלת אפקט נוגד חמצון. הסדרה עוזרת לטפח את השיער ואת הקרקפת. כלומר בעת ההזדקנות השיער והקרקפת עוברים תהליך שכתוצאה מכך השיער מפסיק לייצר פיגמנט והשיער מתמלא במלנין (חוסר פיגמנט) במקום פיגמנט, הקרקפת מפסיקה לייצר קרטין בכמויות כמו פעם ולכן בכדי להתמודד עם זה בצורה טובה יותר מומלץ להשתמש במוצרים כגון: שמפו, מרכך, מסכה מסדרה זו ואף טיפול קרטין במקרים של סדקים בקרקפת. השלכה נוספת כחלק מתהליך ההתבגרות, היא דילול בכמות השיער והסדרה נותנת מענה גם לבעיה זו בחיי היומיום.

רפאל טפלוב, מעצב שיער ושגריר בשוורצקופף פרופשיונל- צילום רפאל טפלוב 2
שיער לבן בדרך כלל מתקבל כ"לבן זכוכית" (=שיער ששכבתו חזקה ובעת הצביעה קשה לפיגמנט לחדור לתוכו) בשביל לכסות שיער לבן בצביעה צריך בסיס וגוון וכתוצאה מערבובם מתקבל צבע לא מאוזן, הגוון לא מספיק עשיר והבסיס לא מכסה מספיק את הלבן. אם את נוהגת לצבוע את שערך הלבן כדאי שתנסי את סדרת הצבעים המיוחדת של שוורצקופף פרופשיונל (Igora Absolutes) שמיועדת בדיוק למקרים אלה ומעניקה כיסוי לבן מושלם ביחד עם גוון מהמם ועשיר. הצבע מתאים לכל סוגי השיער: דק, עבה, מלא… ואכן נותן תוצאות אחידות גם לגוונים בהירים.

טיפ! הסדרה מיועדת לבעלי מקצוע בלבד. נשים יקרות, אל תנסו לעבוד בבית עם חומרים מקצועיים. תנו לבעלי מקצוע לעשות את עבודתם. לא מספיק לקחת חומר מקצועי ולשים על הראש. בידיים לא נכונות עלול להיגרם נזק ותוצאה לא רצויה.
מסקנה: מדובר בעניין אישי וכזווית הסתכלות של כל אחת ואחת: כן להיות לבנה או לא להיות לבנה? זה כרוך בהחלטות אישיות.

טיפ נוסף שאני רוצה לתת בנושא, שאם את בכל זאת מחליטה להישאר עם שיער לבן צריך לדאוג שהתספורת והעיצוב יהיה מעודכנים: שילוב של תספורת עדכנית ומותאמת אישית לבעלת השיער הלבן, יאזנו את תחושת ה"כבדות" וה"רצינות" שעלולה להתקבל כתוצאה מהשיער הלבן ויעניקו עדיין מראה נשי וסקסי (למרות השיבה).
לבן לא אמור להתפרש כמוזנח, אלא כאישה עם אמירה ומודעות עצמית."

באדיבות- רפאל טפלוב, מעצב שיער ושגריר ב"שוורצקופף פרופשיונל"



עמוד זה נצפה: 2,182 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור