חיפוש באינדקס עסקים

ג’סיקה סימפסון בישראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 דצמבר 2010

 

ג’סיקה סימפסון בישראלזמרת הפופ המצליחה והשחקנית ההוליוודית ג’סיקה סימפסון, תשיק לראשונה בישראל קולקציית נעליים בעיצובה האישי.

הקולקציה החדשה אשר תיקרא על שמה של הזמרת, תשווק בלעדית בחנויות "וינס קמוטו" בקניון שרונים בהוד השרון ובקניון השדרה השביעית בבאר שבע ובחנויות המובחרות בישראל.

קולקציית הנעליים החדשה של ג’סיקה סימפסון כבר זכתה ברחבי העולם להצלחה מסחררת, היא מתחרה במותגי הנעלה נחשבים בארה"ב ונחשבת לקולקציה אופנתית, סקסית, נשית, שובבה אך גם אצילית ואלגנטית.

הקולקציה כוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות כאשר אחד המאפיינים הבולטים בעיצוב הנעליים הוא חיבתה של סימפסון לעקבים גבוהים.

בין הפריטים בקולקציה החדשה של ג’סיקה סימפסון ניתן למצוא מגפונים בשילובי הדפס מנומר, אבזמים, ניטים, רצועות, אבנים, שרוכים, רוכסנים וגימורים מוקפדים המעניקים לנעל מראה סקסי ונשי במיוחד.

עוד ניתן למצוא, כאמור, שלל נעלי עקב ועקבי מדרגה המשלבים שני גבהים של פלטפורמה קדמית ועקבי קונוס. לצידם, ניתן גם למצוא עקבים דקים, נמוכים ונעליים שטוחות עקב. הצבעוניות בקולקציה של סימפסון, היא בהשראת הטרנדים העולמיים באופנה: ניוד, שזיף, יין, אפור, וורוד בלרינה לצד צבעים נועזים כמו אדום, טורקיז, ורוד, כחול וצבעים קלאסיים: שחור, חום וקאמל.  

ג’סיקה סימפסון בישראלהחומרים איתם משתמשת סימפסון בקולקציה מתאפיינים בעורות יוקרתיים, צבעוניים, בדים מחוררים, סאטן, עורות לקה, עורות נחש ועור הפוך (ז’מס). שימוש בחומרים מבריקים כמו סאטן, לכה וצבעים מטאליים מעניק לקולקציה מראה ייחודי ומתוחכם.

ניתן למצוא בקולקציה מגפון עם כיווצים מלפנים בצבע חום, נעלי ערב פיפטואו מלכה מבריקה בשחור, נעלי ערב עם ניטים, נעלי עקב מסאטן בצבע סגול יין, נעלי בובה מנומרות ועוד עיצובים.

במהלך חודש ינואר תגיע לארץ קולקציית הבגדים של ג’סיקה: ג’ינסים, עליוניות, ז’קטים, חגורות, תיקים וחולצות בעיצובה של הזמרת.

ברשת חנויות האופנה "וינס קמוטו", אשר משווקת בארץ בלעדית על ידי חברת SHOE-BOX בבעלותו של קובי סקאל, ניתן למצוא גם מותגי על נוספים כמו: וינס קמוטו ו-BCBG.

ג’סיקה סימפסון בישראל  ג’סיקה סימפסון בישראל

ג’סיקה סימפסון בישראל  ג’סיקה סימפסון בישראל

ג’סיקה סימפסון בישראל  ג’סיקה סימפסון בישראל
ג’סיקה סימפסון בישראל



עמוד זה נצפה: 512 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור