חיפוש באינדקס עסקים

גלי את הרכות הענוגה והמושלמת של עורך

פורסם מאת: בתאריך: 4 פברואר 2016

 גלי את הרכות הענוגה והמושלמת של עורך- L’OCCITANE  משיקה את סדרת ה-Peony האדמונית לטיפוח עור הפנים -Pivoine Sublime

 
Pivoine Sublime סדרה חדשנית של מוצרים משקמים המטפחים את העור ומיועדים לכל סוגי העור.
 
הסדרה מתבססת על תמצית שורש הפאוני אשר עשירה מאוד בסוכרים צמחיים טבעיים. לאחר 5 שנות מחקר של הצמח  Paeonia lactiflora , זן פאוני הידוע כבעל סגולות ריפוי עוד מימי קדם, חושפת מעבדת L’OCCITANE פורמולה ייחודית המעניקה לחות לעור, משפרת מרקם עור לא אחיד, פועלת לטשטוש הנקבוביות והקמטוטים ומעדנת את העור.
 
מאז יוון העתיקה, הפאוני (אדמונית) היא פרח פופולרי מאוד הקשור ליופי הנשי ונחשב למביא מזל. לפי האגדה, הפכה אלת הקנאה את הנימפה היפה בשם Peonia שהיתה מחוזרת על ידי כל האלים, לפרח בעל אלף עלי כותרת- peony- אדמונית. מאז, האדמונית היא סמל של יופי ונשיות המופיעה מדי אביב במופע מרהיב של צבעים וניחוחות. 
 
עוד מימי הביניים לפני שהתפרסמה כפרח יפהפה הייתה האדמונית צמח מרפא. 
 
L’OCCITANE גילתה את הסגולות המטייבות של תמצית האדמונית ושילבה אותן במוצרי קוסמטיקה לטיפוח עור הפנים. התמצית, מוגנת ע"י פטנט רשום, משפרת מיידית ולאורך זמן את מצב ואת מראה העור באופן הגלוי לעין. 
 
בסדרת  Pivoine Sublime 3 תגליות חדשניות: שיקום, לחות ותיקון עור הפנים
 
1. שיקום- מרכיבים פעילים משקמים, התמהיל של מרכיבים פעילים משקמים פועל על תאי העור על מנת לסייע לשנות את איכות הרובד החיצוני של העור, להעניק לעור תוספת של תמיכה וגמישות, מראה אחיד וזוהר. ההשפעות מידיות וגוברות עם השימוש.
 
2. לחות- מרקם טבעי המתאים את עצמו-  חטיבת המחקר של L’OCCITANE פיתחה פורמולה מוגנת ע"י פטנט המתגאה במרכיב ייחודי ו100% טבעי אשר מורכב מדונג דבורים ומדונג חוחובה. מרכיב ה"זיקית" שנבדק באופן מדעי, מסוגל להתאים את הפעילות שלו למזג האוויר ולרמות הלחות. כל סוגי העור יכולים ליהנות מהיתרונות שלו: לחות אופטימלית וגימור לא שמנוני, קליל, עמיד לאורך זמן, בכל מצב ובכל תנאי מזג האוויר.
 
3. תיקון- מרכיבים על בסיס מינרלים, השילוב של מתקנים אופטיים על בסיס מינרלים ואבקות מפזרות אור להענקת זוהר ומראה חלק ומושלם לעור הפנים באופן מיידי. עיקרון החזרת האור החדשני של הפיגמנטים הרב-כיווניים האלה מטשטש את הפגמים ומעניקים זוהר ורדרד ובריא לכל גוון וגוון של עור הפנים. 
 
מוצרי הסדרה לטיפוח הפנים:
 
Perfecting Cream – קרם Perfecting:
 
קרם פנים המתאים לכל סוגי העור, הפורמולה של הקרם מכילה מרכיב "חכם" עם תכונות מוכחות המעניקות לו את היכולת להתאים את עצמו ואת פעולתו למזג האוויר ולרמות הלחות באוויר. העור יכול לנשום, מרגיש גמיש עם גימור קטיפתי ומעודן. 
 
הקרם מגביר את יופיו של העור באופן מיידי ושימוש קבוע מעצים את הפעולה. 
50 מ"ל
 
לאוקסיטן קרם perfecting הפאוני  צילום יחצ
 
Perfecting Serum – סרום Perfecting:
 
סרום עם פטנט משקם בעל מרקם רך ונעים המשפר באופן ניכר לעין את איכות העור. 
העור מרגיש חלק וקטיפתי. עור הפנים נראה רענן, זוהר ובגוון אחיד. 
30 מ"ל 
לאוקסיטן סרום פאוני  צילום יחצ
 
Perfecting Mist- מיסט Perfecting לרענון:
 
תרסיס מיסט משקם לשימוש בכל שעה משעות היום: בבוקר לפני שגרת טיפוח העור שלך, או בערב כמקבע איפור או מרענן. הפורמולה נטולת האלכוהול מלחחת את העור, מעניקה לפנים מראה רענן יותר ומעדנת את מרקם העור. 
100 מ"ל
לאוקסיטן- מיסט לרענון פאוני  צילום יחצ
Tinted lip balm- שפתון לחות לשפתיים:
 
שפתון לחות פאוני, מועשר בתמצית פאוני משקמת, השפתון מחליק את השפתיים בקלילות, על מנת להזין, להחליק, להגן (בעל מקדם הגנה SPF 25) ולהעניק להן גוון עדין. 
 
הגוונים הרעננים והטבעיים מדגישים את הזוהר הטבעי של עור פנים מושלם. 
מגיע בגוונים: שקוף וורוד טבעי
4 גרם
 
לאוקסיטן- שפתון פאוני צילום יחצ

 



עמוד זה נצפה: 473 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור