חיפוש באינדקס עסקים

גלית לוי – בגדי ים 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 מאי 2011

גלית לוי - בגדי ים 2011. צילום: שי יחזקאל.גלית לוי משיקה את קולקציית בגדי הים לעונת קיץ 2011 השואבת השראה מהג’ונגלים האקזוטיים והספארי, ובאה לידי ביטוי בהדפסי הבדים ובשימוש בשיטת עבודה טון על טון.

בקולקציה ניתן למצוא בגדי ים במגוון גזרות אשר יתאימו לכל אשה. הקולקציה משלבת טכניקות בעבודת יד, וכוללת מגוון של אלמנטים אופנתיים כשזירות חרוזים, פייטים, אבני חן, פרנזים, שימוש בטכניקת שכבות, רקמות, שזירת חוטי זהב וכסף, עבודת סריגה והדבקות של יהלומים וניטים, המעניקים נפח ונוכחות בולטת לבגד הים.

אחד האלמנטים הבולטים בקולקציה הם ההדפסים, ניתן למצוא על בגדי הים שלל הדפסים אשר עושים שימוש טכניקות שונות:

  • הדפסי פרחים – הדפס שושנים בגוונים עזים של ירוק, ורוד פוקסיה על רקע שחור, הדפס של פרחי אביב צהובים וורודים על רקע ירוק או טורקיז בוהקים, הדפס של פרחים צבעוניים בשילוב חברבורות נמר.
  • הדפסי רוחב הלקוחים מעולם החיות – הדפס זברה בגווני שחור לבן בשילוב פייטים והדפס מנומר בגווני חום בשילוב אבני סוורובסקי.
  • הצבע השחור – כגוון קלאסי ונצחי, השחור בעל נוכחות משמעותית בקולקציה, בשילוב חרוזי זהב, ניטים, פייטים זעירים הפזורים על הבגד או באופן חלק וקלאסי וטבעות גדולות.
  • דפוסי all-over צבעוניים – בגדי ים נועזים בעלי הדפס פייזלי, בגווני סגול, ורוד וטורקיז ודפוס נוצות טווס המשלב שלל צבעים כגון טורקיז, סגול וכתום.

גלית לוי - בגדי ים 2011. צילום: שי יחזקאל.
גלית לוי – בגדי ים 2011. צילום: שי יחזקאל.



עמוד זה נצפה: 547 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור