חיפוש באינדקס עסקים

גיל 50 – זה הזמן לחיות באמת!

פורסם מאת: בתאריך: 11 יולי 2013

לוריאל פריז משיק סדרת טיפוחגיל 50 – זה הזמן לחיות באמת! מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS
משיק את סדרת טיפוח AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire
קרם יום, קרם לילה, וסרום אנטי אייג’ינג להתחדשות תאים אינטנסיבית-  העור נראה זוהר ומלא חיים.

  • סדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire –פורמולה פורצת דרך המשלבת את מולקולת ה-Natecium® DHC –מרכיב מוצה מן הטבע, מסייע בהגנה על תאי האם, בכדי לסייע בהתחדשות אינטנסיבית של התאים.*
  • סדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire- מדי יום מראה העור משתפר, ונראה  זוהר ומלא חיים, רך, גמיש ונינוח.
  • סדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire – השחקנית ג’וליאן מור נבחרה להוביל את הקמפיין ברחבי העולם.
  • סדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire– במחירי היכרות: קרם יום ב-164 ₪, קרם לילה ב-164 ₪ וסרום ב-166 ₪,  לחודש יולי 2013.

לוריאל פריז משיק סדרת טיפוחהדור החדש של בנות ה-50 מתאפיין בנשים נשיות, נמרצות החותרות למיצוי אישי ומקצועי ולהגשמה עצמית. זהו דור של נשים עובדות ופעילות, המכירות בערך עצמן ובעוצמה שהן משדרות. הן נהנות מויטאליות ורעננות וחמושות בתובנות, אינטואיציה וניסיון חיים. בנות ה-50 של ימינו דואגות לעצמן, מטפחות את עצמן ומרשות לעצמן להתפנק בטוב ביותר ובמוצרי קוסמטיקה חדשניים ואיכותיים.

עבור נשים אלה, פיתחו המומחים במעבדות "לוריאל פריז" את סדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellular, תוך מחשבה מעמיקה על צרכיהן של נשים בגילאי ה-50 הנמצאות בשיאן: הן נמצאות בפסגת הקריירה ולאחר שגידלו ילדים ומשפחה, הן מוכנות להתחיל לחיות באמת.
עם השנים, חלה האטה בהתחדשות תאי העור. תאי האם, המקור לעור צעיר, אינם ממלאים את תפקידם, קצב ההתחדשות יורד, והעור מאבד מחיוניותו.

AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire–  סדרת טיפוח הכוללת קרם יום, קרם לילה וסרום משקמים המעניקים התחדשות תאים אינטנסיבית, אשר פותחה במיוחד עבור נשים פעילות, המודעות לערכן ורוצות לשדר את הויטאליות, הרעננות והחיוניות הבאים לידי ביטוי בחיי היום יום שלהן.

מלבד הסרום.
AGE PERFECT – Reinaissance Cellularיום ולילה – פורמולה בחוד החנית

לוריאל פריז משיק סדרת טיפוחמולקולת ה-Natecium® DH :

מחקרים שנערכו במשך יותר מ-20 שנה, גילו כי Natecium, מרכיב שמוצה מן הטבע, מסייע בהגנה על תאי האם כדי לסייע בהתחדשות אינטנסיבית של התאים.
Natecium® DH  – אנטי אוקסידנט עוצמתי, המגן על תאי האם ומשמר את פעולת חידוש התאים והתקשורת הבין תאית, הוא נגזרת של hesperdin , אשר flavonoid glycosidic  המופק מקליפה של תפוזים מרים.  Natecium® DH  בעל סגולות המגנות על תאי האם של העור: מגן על ממברנת התא, הציטופלסמה וגרעין התא.

מראה של עור בוגר נובע כתוצאה מצרוף של שינויים בתאי עור, הנגרמים בעקבות רדיקלים חופשיים המגיבים לחמצן. החשיפה האינטנסיבית למולקולות המגיבות לחמצן, מעכבת את יכולת ההתחדשות של תאי האם וכתוצר ישיר מאיצה את הזדקנות העור.
מולקולת Natecium® DH- יעילה בפעילות כנגד שלושה רכיבים מעודדי חמצון ובנוסף, היא מגנה על הציטופלסמה, ממברנת התא ועל גרעין התא שמכיל את מולקולות ה- DNA מפני חמצון*.
Natecium® DH- מגן על תאי האם ובכך משמר את פעילות חידוש תאי העור ומסייע לתהליך הייצור של תאי השכבה הקרנית.

מרכיב ה- Vitalline
Vitalline- רכיב המגביר את התקשורת התאית וכן את התקשורת בין הדרמיס לאפידרמיס. מקורו בהודו, הוא מוכר גם בשמו המדעי Vigna aconitifolia.  ברפואה המסורתית הוא משמש להגברת הטונוס.
בשימוש על העור, מגרה ה-Vitalline את שחרור "שליחי" התאים ע"י הפיברואלסטים המפעילים את גידול התאים הקרטינוציטים, בתורם מתחילים תהליך שמעודד את המטבוליזם של התא הפיברולאסטי ואת הסינתזה של הקולגן*.

התוצאה: שחזור תקשורת בין תאית טובה בין הדרמיס לאפידרמיס בדומה לסביבה האופיינית לעור צעיר תודות לרכיב ה- .Vitalline

פרו-קלציום
רכיב פטנטי של לוריאל, המסייע בשיקום וחיזוק האפידרמיס.
*נבדק בתנאי מעבדה

AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire- מבחן היעילות
על מנת לבדוק את יעילות  סדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire, ערכו מעבדות לוריאל ניסוי Dansyl Chloride – אחת השיטות המאומתות והמפורסמות ביותר להערכת קצב חידוש תאי העור.
המחקר בוצע על 33 מתנדבות במשך 15 ימים ומטרתו ליצור השוואה בין אזורים שטופלו בקרם יום מסדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire ואזורים שלא טופלו.

תוצאות הניסוי הראו באופן משמעותי כי מחזור חידוש העור באזור שטופל בקרם יום AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire מואץ ב- 2.7 ימים בהשוואה לאזור שלא טופל.
במילים אחרות: בעקבות השימוש בקרם יום Reinaissance Cellular קצב תחלופת התאים מואץ ב-  15.7% והינו שווה ערך לכ- 4 מיליון* תאי עור חדשים.
*חישוב המספר הממוצע של התאים שהתחדשו במהירות ביום בשטח עור הפנים.

AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire- קרם יום משקם
קרם היום המשקם עם מסנני קרינה UVA/ UVB ומקדם ההגנה SPF 15, נעים למגע, בעל מרקם קטיפתי ומלטף, מעניק טיפול משקם רב עוצמה ומסייע לתהליכי התחדשות התאים מדי יום.
מחקרים שנערכו במשך יותר מ-20 שנה, גילו כי Natecium* , מרכיב שמוצה מן הטבע, מסייע בהגנה על תאי האם בכדי לסייע בהתחדשות אינטנסיבית של תאי העור.

קרם היום מסייע ליצירת תאים חדשים באפידרמיס, הודות לפורמולה העוצמתית המשלבת בין היתר גם:
פרו קלציום, Vitalline- רכיב המגביר את התקשורת התאית וכן את התקשורת בין הדרמיס לאפידרמיס*.  ו-15SPF .
התוצאה: מדי יום, הקרם מסייע להתחדשות תאי העור, העור נראה משוקם, זוהר ומלא חיים. מדי יום העור נהנה מתחושה של רכות, גמישות ונינוחות.

*נבדק במעבדה
תוצאות מוכחות**:
לאחר שימוש של שבוע
80% מהנשים דיווחו על עור רענן וחלק יותר כבר בתום השבוע הראשון לשימוש.
 96% מהנשים דיווחו שעורן מרגיש נוח יותר כבר בתום השבוע הראשון.

לאחר שימוש של חודש
 85% מהנשים דיווחו על עור שמרגיש עמיד יותר ונראה מלא חיים.
 89% מהנשים דיווחו על עור שמרגיש רך וגמיש יותר.

לאחר שימוש של חודשיים
 80% מהנשים דיווחו על מראה עור קורן יותר.
 83% מהנשים דיווחו על מראה עור אחיד יותר.

**מבחן הערכה עצמית, 46 נסייניות מתחת לגיל 65

הוראות שימוש:
יש להשתמש בקרם מדי יום על פנים וצוואר נקיים. להשלמת הטיפול, מומלץ לשלב בשגרת הטיפוח קרם לילה וסרום מסדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מיוחד לחודש יולי 2013- 164 ₪ בלבד.
מחיר מומלץ לצרכן:272 ₪.

AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire– קרם לילה לחידוש תאי העור
במהלך הלילה, מתבצעת הפעילות התאית ברמה הגבוהה ביותר וזהו הזמן הטוב ביותר להתחדשות הדרמיס והאפידרמיס.  בכל לילה, מתרחש תהליך שיקום תאי, במהלכו העור מתחדש. קרם הלילה המשקם להאצת חידוש תאי העור, מזין את העור, מרקמו קטיפתי, נספג בקלות ובמהירות לנוחות מריחה מרבית.
התוצאות
מיידית: העור מרגיש רך יותר, מוזן ונינוח יותר. מדי לילה, העור מרגיש חזק יותר, מוצק יותר וצפוף יותר.

הוראות שימוש:
יש להשתמש בקרם מדי לילה על פנים וצוואר נקיים. להשלמת הטיפול מומלץ לשלב בשגרת הטיפוח קרם יום וסרום מסדרת AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מיוחד לחודש יולי 2013- 164 ₪ בלבד.
מחיר מומלץ לצרכן:272 ₪.

AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire– סרום להתחדשות תאים אינטנסיבית
פורמולה חדשנית המשקפת את המומחיות של לוריאל – בעקבות מחקרים שבוצעו במעבדות לוריאל, שולבה בסרום פורמולה המסייעת בהמרצת פעילות תאי העור לשיפור חילוף החומרים וחיוניות התאים.*
הטיפול המשקם האינטנסיבי מסייע לייצור של תאי עור להתחדשות נראית לעין. הפורמולה מכילה מרכיבים המרככים ומזינים את העור, מועשרת בחלקיקים המחזירים אור, מעניקים לו מראה זוהר ללא סימני עייפות.
*נבדק במעבדה.

התוצאות- נראות לעין כבר בשימוש הראשון: העור מרגיש קטיפתי, נראה זוהר ורענן. מדי יום, העור נראה כמשתקם ,מלא חיים ויפה יותר.

בניסוי Dansyl Chloride לבדיקת יעילות הסרום, שנערך בקרב 27 נשים נמצא כי, חידוש התאים מואץ בזכות השימוש בסרום.

במחקר דרוג קליני בפיקוח דרמטולוגי שנערך לאורך 4 שבועות בקרב 40 נשים אשר נבדקו פעמיים ביום נמצא:
    21.9%  – ירידה בגסות מרקם העור.
    19.2% – ירידה בכמות הפגמים במרקם העור.

מבחן הערכה עצמית שנערך בקרב 72 מתנדבות במשך 4 שבועות הראה אף הוא על שינויים:
    87% דיווחו על עור קטיפתי יותר.
    77% דיווחו על  עור שנראה רענן יותר
    75% דיווחו שהעור נראה לא עייף, ממש בדומה למראה העור לאחר שנת לילה.

הוראות שימוש: יש להשתמש מדי יום ו/או לילה על הפנים וצוואר נקיים, לפני שימוש בקרם יום.
יש להוציא מספר טיפות על האצבעות ולעסותן אל תוך העור בעדינות. להשלמת הטיפול מומלץ לשלב בשגרת הטיפוח קרם יום וקרם לילה מסדרתAGE PERFECT – Renaissance Cellulaire
תכולה: 30 מ"ל
 



עמוד זה נצפה: 520 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור