חיפוש באינדקס עסקים

גוטקס משיק בגדי ים לקיץ 2012

פורסם מאת: בתאריך: 23 אפריל 2012

גוטקס משיק בגדי ים לקיץ 2012. צילום: דיויד דונאןגוטקס, מותג העל של בגדי הים בארץ ובעולם, הידוע כבית האופנה שנותן את הטון ומכתיב טרנדים בינלאומיים בעיצוב בגדי הים, משיק את קולקציית בגדי הים והחוף 2012 בעיצובה של מולי גרד – שילוב אופנתי ומרענן של צבעים חלקים, הדפסים ססגוניים, גזרות חדשניות וקלאסיות במקביל.

הצבעים, ההדפסים והאביזרים בקולקציה פותחו בלעדית לגוטקס ע"י המעצבת מולי גרד והם מייצגים את הטרנדים המובילים של קיץ 2012.

בין הטרנדים ניתן לראות הדפסים ייחודים שפותחו מציורי אקוורל בעבודת יד, תכשיטים ואבני חן שצולמו וציורו על ידי המעצבת הנראים כאפקט תלת מימד, גזרות חדשניות הכוללות חיתוכי Cut-Out  ומשוות לבגד הים מראה של קוטור, בגדי חוף בגזרות חדשות כמו שמלות קימונו קצרצרות בעלות חגורות תואמות, שמלות מקסי מתנפנפות הניתנות ללבישה במספר אופנים ופראו עשיר בבד אשר בשינוי קל הופך לשמלת One Shoulder  או שמלת קולר.

קולקציית גוטקס 2012 מסמלת את החזון ואת הצורה הטהורה של האופנה בהווייתה.
קטלוג גוטקס 2012 צולם באיים הקנריים בכיכובה של הדוגמנית אן וי.

קולקציית בגדי הים והחוף של Gottex נחלקת השנה לארבע חטיבות עיצוב אשר כל אחת מהן היא בעלת אופי שונה.

  • קבוצות Classics  – מייצגות את הרוח הקלאסית של המותג גוטקס, גזרות מנצחות ואהובות המשלבות אופנה על זמנית ופרשנות עכשווית של הדפסים.
     
  •  New Vision Gottex 2012– הליבה של הקולקציה, המציבה את גוטקס כמובילת שוק אופנת בגדי הים העולמי, עם טרנדים לוהטים, גזרות והדפסים חדשניים, צעירים ונועזים. כל הצבעים בקולקצייה פותחו בלעדית לגוטקס.
  • קבוצות הContour – זוהי קולקציית בגדי ים וחוף השמה דגש על גזרות ובדים מחטבים שפותחו בטכנולוגיות מתקדמות ע"י מולי גרד ומשוים לגוף האישה צללית מחמיאה ביותר תוך התמקדות בפן האופנתי. 
  • Essential  – דגמים נצחיים ומחמיאים המתאימים לכל אחת, המוצעת ברמת מחירים נגישה.

     

גוטקס משיק בגדי ים לקיץ 2012. צילום: דיויד דונאן
גוטקס משיק בגדי ים לקיץ 2012. צילום: דיויד דונאן



עמוד זה נצפה: 479 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור