חיפוש באינדקס עסקים

גדעון אוברזון – בגדי ים וחוף קיץ 2012

פורסם מאת: בתאריך: 28 מרץ 2012

מותג היוקרה לבגדי ים וחוף גדעון אוברזון לקיץ 2012 מציע בגדי ים וחוף מעוצבים, ומציג קולקציה קלאסית, שיקית ומתוחכמת כאחד עם קריצה מודרנית לאישה העכשווית.

הקולקציה שופעת מרקמים עשירים, הדפסים דינאמיים, צבעוניות מתוחכמת לצד צבעים קלאסיים ואביזרים שפותחו באופן בלעדי לקולקציה. 

בקולקציית בגדי ים וחוף לעונת קיץ 2012 של גדעון אוברזון מגוון גזרות, צבעוניות מתוחכמת וטקסטיל חדשני המהווה את שיא הקדמה. השנה הושם דגש על צבעים המחמיאים לעור הגוף המואר על ידי השמש הייחודית של ישראל.

כמדי שנה, הקולקציה כוללת קבוצות מודפסות ולצידן קבוצות חלקות שיחד משלימות האחת את השנייה. ההדפסים, הצבעים החלקים, בגדי החוף המשלימים וכן האביזרים עוצבו כולם באופן אקסקלוסיבי עבור הקולקציה ועל ידי כך יוצרים יחדיו סיפור שלם ומקורי.

קולקציית קיץ 2012 של אוברזון מורכבת מ-15 קבוצות שונות:

JEWL-DUST – דפוס דגרדה המדמה שברי קריסטל גיאומטריים, המופיעה בגוונים כחולים והן בגווני פטל. על גבי ההדפס מופיעים מוטיבים מתכתיים עם ברק המתחקים אחרי צורות וצבעוניות מההדפס, והמחוברים לבגד הים ע"י חום ומעניקים לו ברק ומימד נוסף.

FANTAZIA – דפוס פרחים אבסטראקטי בצבעוניות של ורודים, סגולים, כחולים על רקע לבן. הבד המודפס משולב עם אביזר מתכת בצורת טבעת בתוך טבעת, לתוכו מכווץ בגד הים.

HIDDEN-TREASURES – קבוצה חלקה עם מוטיב מכווץ. בין הכיווצים מושחלים אביזרים עדינים דמויי דסקיות בשני גדלים שונים, והיוצרים מראה מתוכשט ועדין. בנוסף, בגד ים שלם עם קאפ בנוי חיצוני וחזיית סטרפלס נשית על קאפ בנוי.

WILD-FLOW – דפוס אבסטרקטי המדמה משיכות מכחול במראה טרופי בצבעוניות של פטל-אפור-שחור. הדגמים בקבוצה הינם דגמים קלאסיים, והגימור לדגמים הינו גימור עדין של פספול שחור ופייפינג בצבע פטל להענקת מראה שלם.

OCEAN-BEAUTY – דפוס מתוחכם מעולם הספנות המשלב שלושה דפוסים שונים של פסים בצבעוניות של נייבי-לבן המשולבים יחדיו בבגדי הים ויוצרים משחק מעניין ומרהיב לעין.

MODERN-LOVE – קבוצה חלקה מבד דק ומבריק. הדגמים בקבוצה עשירים בכיווץ וקשירות כאלמנטים עיצוביים, וכל דגם משלב בתוכו שני צבעים – נייבי וטורקיז, סגול וכתום.

LUXURIOUS – קבוצת בגדי ים חלקים בשילוב עם אביזרי טבעות גדולות א-סימטריות בשלושה גדלים שונים ובעלות טקסטורות שונות. הטבעות השונות מחוברות יחדיו ואליהן מחוברים הדגמים. הטבעות מתכשטות את בגדי הים ויוצרות מראה של בגדי ים יוקרתיים וייחודיים.

DAYDREAM – הדפס פרחים עדין שנראה כהשפרצת צבע עדינה בצבעוניות של ורודים, סגולים, אפורים בתוספת עדינה של מקבצים קטנים של נקודות באפקט פוייל בצבע פוקסיה. תוספת זו מעניקה ברק ומימד נוסף לבד.

MAJESTIC – דפוס דגרדה המדמה נוצות, בשתי קומבינציות צבע- שחור לבן וסגול שחור. חלק מהדגמים מעוטרים בפייטים שחורים בגדלים שונים המתחקים אחרי צורות הנוצות מההדפס, ובחלק מהדגמים משולב אביזר פלסטיק המתחקה אחרי מוטיבים מההדפס.

ANIMALISTIC – דפוס דגרדה של נמר חברבורות בעל מראה מפוקסל בצבעוניות של כחול, טורקיז, אפור, שחור. הכתפיות מחוברות לבגדי הים ע"י השחלתם דרך אביזרי מתכת מלבניים. אביזרים אלו יוצרים מראה של שרשרת מתוחכמת וחדשנית.

PEBBLICIOUS – קבוצה חלקה בצבע שחור, אשר הדגמים שבה מעוטרים במחשוף בענק מרהיב המורכב מחרוזי ענק המדמים אבנים וחלוקי נחל. ענק זה מעניק לבגדי הים מראה אקסקלוסיבי, יוקרתי וחדשני.

GLAMORAMA – קבוצה חלקה המשלבת לייקרה ורשת דקה עדינה באותו הצבע במשחק של שכבות וכיווץ. הדגמים משולבים עם חגורת לייקרה אפורה אליה מתחבר ומתכווץ בד הרשת ויוצר מימד ועניין נוסף.

MYSTIC-RYTHEM – בד מודפס בצבע נייבי עליו מוטיב אלכסוני בצבע לבן המדמה ספק חלוקי נחל ספק טקסטורה של חיה, והמלווה באלמנטים שונים כדוגמת נקודות  וקווים דקים.

בגדי חוף PURE-GLOW – קבוצת בגדי חוף חלקים המתאימים לשילוב עם כל הקבוצות השונות בקולקציה . בגדי החוף עשויים מפוליאסטר חדשני שאינו מתקמט בקלות.

כמדי שנה, הדגמים בקבוצה חדשים ואופנתיים: שמלת גופייה א-סימטרית עם קשירה בכתפיות, שמלת סטרפלס חדשנית ארוכה וסקסית אשר חלקה העליון בנוי כחזיית סטרפלס ונקשר מאחורי הצוואר, לחזיה זו מחוברת חצאית שיפון ארוכה וסקסית הפתוחה לכל אורך מרכזה הקדמי. חולצת חלוק עד אורך הברך עם כפתורים לכל אורך מרכזה הקדמי, חגורה קבועה במותן הגב ומתכווננת במותן הקדמית.      



עמוד זה נצפה: 544 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור