חיפוש באינדקס עסקים

בינה סמט – קולקציית ביכורים

פורסם מאת: בתאריך: 12 אוגוסט 2012

בינה סמט - קולקציית ביכורים. צילום: הדס רנדלרבינה סמט, סיימה את התואר לעיצוב אופנה באקדמיה לעיצוב ויצו חיפה לפני שנה, ומאז היא כבר מעצבת עצמאית למספר חנויות וגם באתר ETSY.

העניין שלה באופנה החל בכלל מתחום האיור, ועם הזמן התחילה לעניין אותה האפשרות להפוך את הרעיון המופשט למוחשי, להכניס חיים בציור, ומכאן כבר הדרך לעיצוב אופנה הייתה קצרה. זוהי קולקציית קיץ רשמית ראשונה שלה, והיא נמכרת כרגע במספר בוטיקים מובחרים. היא מייצרת כמויות מוגבלות מכל דגם, כדי לשמור על ייחודיות.

הסגנון העיצובי של סמט:
הסגנון שלי הוא מחויט אך קליל, ולא מחייב מידי. סגנון קז’ואל עם קריצה לערב, אשר ניתן ללבוש בכל שעות היום. כמו כן, הגזרות שלי מאופיינות במשחקים של חיתוכים נכונים בגוף, באופן שמחמיא ומבליט את הגוף הנשי, כך שהחלק העליון צמוד והחלק התחתון רחב או להפך, שימוש בחומרים איכותיים ויוקרתיים (בדי לייקרה, שיפון ותחרה). פריט הדגל שלי הוא בגד גוף, שמתאים לכל עונות השנה. בגד הגוף מעוצב לפי קימורי האישה, ומתאים לכל מבנה גוף, היות והוא עשוי מבד מחטב ומחמיא, כאשר החלק התחתון תפור בצורת מכנסונים, ומאפשר ללבישה עם מגוון פריטים, לדוג’ – חצאית קצרה או מקסי, מכנסונים או מכנס גבוה מחויט, ולהרגיש איתו נוח.

קהל היעד הוא נשים צעירות, אך בטווח גילאים רחב, שאוהבות פריטים ייחודיים, סקסיים ונשיים, אך בסטייל. נשים שמרגישות נוח עם הנשיות שלהם, ולא מפחדות להפגין אותה. אני מאמינה שהבגד מאוד משפיע על הנפש, אישה שתאהב את עצמה ותרגיש נוח בבגד שבחרה מיד תשדר החוצה ביטחון ועוצמה וזו מטרתי העיקרית.

בינה סמט - קולקציית ביכורים. צילום: הדס רנדלר

בינה סמט - קולקציית ביכורים. צילום: הדס רנדלר

בינה סמט - קולקציית ביכורים. צילום: הדס רנדלר
בינה סמט – קולקציית ביכורים. צילום: הדס רנדלר



עמוד זה נצפה: 444 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור