חיפוש באינדקס עסקים

סאקס – קולקציית סתיו חורף 2012/13

פורסם מאת: בתאריך: 9 אוגוסט 2012

סאקס – קולקציית סתיו חורף 2012/13. צילום: קובי מהגרמסביב להמולה ולבאזז האיינסופי אשר מציף אותנו בבחירות בעולם האופנה, עומדת הקולקציה לסתיו חורף 2012/13 של רשת הבוטיקים סאקס,  בשחור לבן, בולטת בייחודיותה בנוף, חובקת פריטים מינימליסטים אך מתוחכמים, פשוטים ובו בזמן, יוצאים מן הכלל.

פלטת הצבעים השקטה מאפשרת לגזרת ולפרטים הקטנים לעמוד בקדמת הבמה ועצב את הגוף. הדפסים טיפוגרפיים המתווספים פה ושם כאילו באקראיות, משלימים באגביות סטייליסטית, את המראה המעודכן והנועז.

המנימליזם שנושא טרנד זה רלוונטי לזמנים אלו בהם מנשבות רוחות של צניעות בשילוב אופי אנדרוגיני. מדובר על עריכה נכונה, זהירה ומדויקת. זו יוצרת עיצוב של פריטים השומרים על עקרונות הנייטרליות ומשלבים במקביל רדיקליות שקטה. באוסף זה ניתן למצוא מגוון של בדים איכותיים ביניהם: 100% משי , 100% משי קרפו , 100% ראיון, 100% משי טוויד, שילוב רך של כותנה – במבו לטי מודפסות , עור שעבר תהליך של ווש ומבחר משובח של פריטי ויסקוזה בשילוב עם צמר .

הקולקציה משיקה גם את סריגי ה-  "heavy jersey" האיכותיים והנעימים למגע, עשויים בעיצוב בלתי מתפשר של דיטיילים מעור.  שיתוף פעולה המתקיים באופן טבעי בין פרטי הקולקצייה הכרחי לאלו מאיתנו המעוניינות להשיג טוטאל לוק ולכן מוצע אוסף מעניין ורחב של מכנסיים לצד הטופים, השמלות, הטי המודפסות, הז’קטים והווסטים .
בגזרת המכנסיים ניתן למצוא : מבחר רחב של מכנסיים מסקיני ועד בויפרנד וגזרה מתרחבת ואלטרנטיביות יפות של כותנה משובחת . קולקציית הסריגים מספקת מגוון סטייליסטי מכהה וכבד ועור עדין ושברירי.

סאקס – קולקציית סתיו חורף 2012/13. צילום: קובי מהגר

סאקס – קולקציית סתיו חורף 2012/13. צילום: קובי מהגר
סאקס – קולקציית סתיו חורף 2012/13. צילום: קובי מהגר



עמוד זה נצפה: 411 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור