חיפוש באינדקס עסקים

אסתי לאודר משיקה סדרה חדשה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 אוקטובר 2011

אסתי לאודר מציגה:
סדרת מוצרים חדשה של אסתי לאודרIdealist Even Skintone Illuminator החדש הוא סרום אינטנסיבי, אך עדין ונטול שומן המצויד בטכנולוגיית ה- Triple-Optic הבלעדית, אשר מאירה את העור מיד ומשווה לו זוהר מיידי. הסרום מכיל גם את טכנולוגיית ה- CorrectTone, אף היא בלעדית, שהינה קומפלקס רב-עוצמה ומקיף המבצע שלוש פעולות על העור ומכיל מרכיבים אפקטיביים במיוחד נגד כתמים, נוגדי חמצון חזקים ומשככי גירוי מרגיעים המטפלים בכל הסימנים העיקריים של גוון עור לא אחיד. כעת ניתן להקנות לכל גוון עור מראה רענן וקורן של עור אידיאלי צח, נקי ובעל גוון אחיד ומואר – ולעשות זאת במהירות.

התוצאה המיידית:
Idealist Even Skintone Illuminator החדש מאיר מיד את גוון העור ומפחית את האדמומית כדי ליצור עור זוהר ובעל מראה אחיד יותר. טכנולוגיית ה- Triple-Optic שבסרום, המכילה תמהיל אופטי ייחודי של "הדור הבא", מעניקה לעור מראה צח ומואר יותר מהשימוש הראשון.
• מרכיבים אופטיים רכים וממוקדים מחליקים את המראה של העור באזור העיניים ומטשטשים את הפגמים והצללים.
• מרכיבים אופטיים מתקני צבע מסייעים בנטרול הבדלי הגוונים ומקנים גוון עור טבעי ואחיד יותר סביב העיניים.
• מרכיבים אופטיים מבהירים מגבירים את יכולת החזרת האור של פני העור על מנת שהעור סביב העיניים יראה בהיר ומואר יותר מטבעו.

תוך שימוש של שבועיים ימים:  מאחר ואסתי לאודר מבינה שנשים ממוצא אתני שונה מתמודדות עם סימנים שונים של גוון עור לא אחיד, Idealist Even Skintone Illuminator החדש מצויד בטכנולוגיית ה- CorrectTone הבלעדית, קומפלקס מקיף בעל שלוש פעולות המפחית באופן ניכר לעין את סימני הגוון הלא אחיד של העור תוך שבועיים ומסייע במניעת הופעתם מחדש. 

הקומפלקס, המטפל בסימנים העיקריים של גוון עור לא-אחיד, מכיל:
• מרכיבים אפקטיביים במיוחד נגד כתמים, לרבות תמהיל מולקולת גלוקוזאמין-DP שעברה אופטימיזציה (גלוקוזאמין שפותח עבור Idealist בשילוב עם Dimethoxytolyl Propylresorcinol). ויטמין C ותמציות בוטניות המסייעים במהירות להפחתת המראה של כתמים כהים הנובעים מהצטברות מופרזת של פיגמנטים.
• נוגדי חמצון רבי עוצמה, לרבות תמצית סובין אורז וויטמין E, המסייעים במניעת הופעתם של פגמים וחוסר-אחידות של העור.
• משככי גירויים מרגיעים, לרבות שוש (ליקוריץ) וג’נטיאן המצמצמים את הגירוי הנראה לעין ועלול לגרום לאדמומית והבדלי מרקם ולתרום להיווצרותם של כתמים כהים בעתיד.

על הניחוח של הסרום החדש של אסתי לאודר Idealist Even Skintone Illuminator
Idealist Even Skintone Illuminator החדש מגיע עם הניחוח המוכר של Idealist, שילוב של גוונים פרחוניים מוארים ומודרניים עם גווני הדרים תוססים.

על פיתוח Idealist Even Skintone Illuminator החדש:
מדעני אסתי לאודר מבינים שנשים ממוצא אתני שונה מתמודדות עם סוגיות שונות שכולן קשורות לגוון עור לא אחיד, כגון אדמומית, מרקם לא אחיד או נפיחויות, שינויי צבע וכתמים, צלקות של אקנה, בהרות שמש וכתמים כהים.
כעת, אסתי לאודר מאפשרת להשיג עור אידיאלי. עם קרוב ל-30 שנות ניסיון כסמכות בטיפוח העור ותיקונו, חטיבת המחקר של אסתי לאודר חושפת את Idealist Even Skintone Illuminator החדש, סרום מהיר פעולה המיועד לנשים מכל מוצא אתני שהוא ולכל גוני העור. התכשיר מאיר את העור באופן מיידי. לאחר שימוש של שבועיים בלבד, המראה של גוון עור בלתי אחיד מצטמצם… תוצאות אלו הוכחו קלינית. מחקרים קליניים מצאו שיפור מובהק בגוון העור של 62% מהנשים תוך שבועיים בלבד. עם הזמן, העור נראה צח יותר בבירור, נקי ובעל גוון אחיד יוצר.

על אופן השימוש המומלץ ומרקם הסרום:  בוקר וערב למרוח  על עור נקי לפני מריחת  קרם הלחות, בבוקר קרם לחות עם מקדם הגנה.  סרום משיי וקליל זה הינו נטול שומן, אינו סותם את הנקבוביות ואינו גורם לפצעונים. נבדק ע"י רופאי עור  הוכח קלינית כעדין ואפקטיבי לעור מכל מוצא אתני.

היכן ניתן להשיג?  Idealist Even Skintone Illuminator החדש יהיה זמין בדלפקי אסתי לאודר ברשתות הסופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.
 

אסתי לאודר בסדרת מוצרים חדשה
 



עמוד זה נצפה: 402 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור