חיפוש באינדקס עסקים

אפרת קסוטו משיקה קולקציית תכשיטים לטו בשבט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 ינואר 2011

אפרת קסוטו משיקה קולקציית תכשיטים לטו בשבטמעצבת התכשיטים אפרת קסוטו משיקה קולקציית תכשיטים ואביזרים בהשראת הפריחה והתחדשות וברוח חג ט"ו בשבט. בקולקציה אפרת מרחיבה את גבולות יצירותיה, זוהי קולקציה בעלת מראה פרחוני אבסטרקטי, עם אלמנטים המתמזגים בצבעי הטבע ליצירת קולקציה אוונגרדית ולא שגרתית. הקולקציה מורכבת מחומרים וצבעוניות שלא נראתה עד כה, המראה הרומנטי המאפיין את המעצבת משחק לצד פריטים אבסטרקטים ומשחקי פרופורציות בעלי צבעוניות עזה ומרתקת.

הקולקציה עדיין שומרת על ניחוח הוינטאג’ ועל ההשראה מתקופת הארט-נובו, תוך שילוב אלמנטים במלאכת מחשבת, מעולם הצומח והחי, כגון עלי שלכת ופרפרים, פרחים אקזוטיים ולטאות, יחד עם אלמנטים שבטיים, חיתיים וחדים היוצרים  אל מול האלמנטים הרכים-רומנטיים המוכרים – פריטים מאוזנים ומלאי הרמוניה.  הקולקציה מעוצבת בהשראה של פריחת האביב, התחדשות והתחלות חדשות – ברוח חג ט"ו בשבט ומשלבת אלמנטים של עלים, צמחים, פרחים ופרפרים. עיצובי הקולקציה משולבים בשרשראות, עגילים, קשתות סיכות ומסרקות, כשהם מעוטרים באלמנטים מתכתיים בציפוי זהב 24 קראט משובצים קריסטלים  ופנינים.

קצת על המעצבת אפרת קסוטו:
אפרת קסוטו הקימה ב- 2003 את המותג הנושא את שמה. לאחר כשנתיים, ב-2005 נפתחה חנות-הסטודיו הראשונה ברח’ שפ"ר. לפני כשנה פתחה המעצבת את חנותה החדשה במתחם נחלת בנימין, ולפני כחודש נפתחה חנות נוספת במתחם התחנה. עיצוביה של אפרת מציגים תכשיטים נועזים, במראה של "כמו פעם", ומעוררים זיכרונות ורגשות, עם קו השומר על ניחוח רומנטי קלאסי.



עמוד זה נצפה: 607 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור