חיפוש באינדקס עסקים

בגדי ים קיץ 2010 – המשביר לצרכן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 מרץ 2010

בגדי ים קיץ 2010 - המשביר לצרכןלקראת עונת קיץ 2010, מציעים ברשת המשביר לצרכן מגוון קולקציות רחב במיוחד של מוצגי בגדי הים המובילים. רשת המשביר לצרכן מקבצת תחת קורת גג אחת את המגוון הרחב ביותר של מותגים במגוון סגנונות לכל הגילאים.

הקולקציות כוללות את המותגים המובילים: גוטקס, וומן סיקרט, גדעון אוברזון, גו אנדר, טורקיז, גלית לוי, פלפל, כריסטינה, בננה, לי קופר, סילבר ביי גוטקס, פרי ועוד ומצטיינות במגוון רחב של בגדי ים איכותיים במבחר גזרות אופנתיות, לכל טווח הגילאים החל מבגדי ים לנערות ולצעירות ועד בגדי ים לנשים מבוגרות יותר בגזרות מחטבות, שעוצבו בהנדסה מתוחכמת על מנת להעניק את התמיכה הדרושה לכל גזרת גוף בתוספת איכות בלתי מתפשרת.

הקולקציות המוצעות ברשת המשביר לצרכן לעונת קיץ 2010, כוללות בגדי ים בגזרת ביקיני, טנקני, מוקיני חשוף וסקסי ובגדי ים שלמים.

הצבעוניות השלטת העונה היא צבעוניות קלאסית של שחור, חום, נייבי, אפור, לצד צבעים בוהקים כמו כתום, אדום, טורקיז, סגול, ירוק, ורוד, צבעי ניאון, מטאל ועוד.

בגדי ים קיץ 2010 - המשביר לצרכןבגדי הים השנה כוללים בגדי ים חלקים לצד בגדי ים המשלבים מגוון רחב של דפוסי פסים, נקודות, פרחים, פרפרים, רקמות, רשתות, בדים שקופים, אפליקציות פרחים, דפוסים גיאומטריים, פייטים, אבני חן, רקמות, שזירת חוטי כסף וזהב ועוד.

לדברי אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן: "ברשת קיים המבחר הגדול ביותר בארץ של בגדי ים, עם מגוון מוביל של מותגים, גזרות, מידות וצבעים וכל זאת תחת ההתחייבות למחירים האטרקטיביים ביותר. בנוסף, מחזיקה הרשת מותג בלעדי ’סילבר ביי גוטקס’. באמצעות המגוון הרחב בתוספת השרות והמחיר אנו מחויבים ליצירת חווית קניה ייחודית ומובילה. רשת המשביר לצרכן, בהיותה רשת בתי הכלבו היחידה בישראל, שמה דגש על מתן מענה כולל תחת קורת גג אחת. במחלקות בגדי הים, ניתן ליצור מראה טוטאל לוק מושלם לבילוי בים או בבריכה. הרשת מציעה מבחר רחב של אקססוריז אקסקלוסיביים, כמו בגדי חוף אופנתיים, תיקים המתאימים לים או לשפת הבריכה, כפכפי ים, חצאיות מיני, קימונו פתוח ועוד להשלמת המראה".

בגדי הים ברשת המשביר לצרכן מוצעים במידות 38 עד מידה 46.

מחירים לדוגמה:
בגדי ים ביקיני של גוטקס: החל מ-199 ש"ח.
בגדי ים שלמים של גוטקס: 499-699 ש"ח.
בגדי ים שלמים של גדעון אוברזון: 499-599 ש"ח.
בגדי ים של טורקיז: 199-599 ש"ח.
בגדי ים של בננה: 199 ש"ח.
לי קופר: 99-340 ש"ח.
גלית לוי: 399-499 ש"ח.

 

 

 



עמוד זה נצפה: 559 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור