חיפוש באינדקס עסקים

פתיחה מפתה – הלבשה תחתונה לסילבסטר

פורסם מאת: בתאריך: 23 דצמבר 2012

פתיחה מפתה - הלבשה תחתונה לסילבטר השנה האזרחית החדשה 2013 בפתח, ואיתה הנוהג הקדום לסמן מטרות חדשות ומפתות לשנה החדשה. אם מופיעה ברשימת המטרות שלך – שנה מפולפלת ומפתה, זה הזמן לרכוש סט הלבשה תחתונה קלאסי ומחמיא להתחלת השנה החדשה בסימן הפיתוי.

לעולם לא צריך תירוץ לרכישת סט הלבשה תחתונה שיחזיק מעמד לאורך זמן ויעשה את העבודה.

מומחי ההלבשה התחתונה יערה נבון – מנכ"ל רשת you ויניב משה מנהל שיווק ופיתוח עסקי חברת קומפורט וור comfort wear, מעניקים לכם טיפים לבחירת סט הלבשה תחתונה מושלם לשנה החדשה:

הבסיס לפיתוי הוא הלבשה תחתונה שמתאימה לך. זוהי נקודת הפתיחה ועקרון בל יעבור אצל כל מעצבי האופנה המובילים בעולם – לפני הלבשת הדוגמניות בפריטי האופנה הנחשקים, מותאמת להם לפני הכול ההלבשה התחתונה המתאימה.

לדולצ’ה וגבאנה זכור הציטוט הידוע: "כבוד בסיסי לגוף כולל לפני הכול התאמת חזיית תחרה וסאטן".

לא צריך תירוץ בשביל לרכוש הלבשה תחתונה – הסוד הוא התאמה מדייקת באופן שייצמד בנעימות לגוף, ולא יראה מבעד לבגדים. הסטיילינג האישי שלך להשגת צללית מחמיאה מתחיל תמיד בבחירת פריטי ההלבשה התחתונה.

גם בחירת תחתונים יכולה להתגלות כשדה מוקשים, בעיקר אם הם בולטים מתחת לבגדים. הנה מבחר טיפים שיעזרו לך לבחור הלבשה תחתונה נוחה שמחמיאה ומתאימה לך:

  1. מצאי את הסגנון האישי המחמיא לך והיצמדי אליו
    בחרי גזרה שמחמיאה לך ולא את זו שמחמיאה לכוכבת על מסך הקולנוע. סרטי הקולנוע והטלוויזיה מקפידים לשלב סצנות בהן מככבת ההלבשה התחתונה. זכרי שלא כל גזרה שנראית נפלא על המסך תתאים לך ולכן, בעת הרכישה בחרי בפריטים שמחמיאים למבנה הגוף שלך ולא של כוכבת פלונית.
       
  2. התאימי לעצמך את המידה הנכונה
    תחתונים או חזייה במידה קטנה מידי ילחצו על הגוף באופן שייצור בליטות שיראו בבירור מתחת לבגדים, גם אם הם רפויים. כמו בבחירת מידת נעליים, הקפידי לרכוש הלבשה תחתונה במידה האמיתית שלך, שמונחים על הגוף באופן מושלם, ואינם הדוקים או רפויים מידי.
      
  3. בהתאמת מידות קחי בחשבון את הגזרות השונות
    מידות פריטי הלבשה תחתונה עלולות להיות שונות בהתאם לגזרות השונות שלהם. ייתכן שבתחתוני ביקיני תתאים לך מידת לארג’ לעומת תחתוני בוקסר בהם תוכלי להסתפק במידת סמול. לכן חשוב למדוד ולהתאים את המידה בעת הרכישה.
       
  4. היי גם את צרפתייה – רכשי סטים תואמים של תחתונים וחזייה
    תתפלאי כמה בעיות יכול לפתור העיקרון הפשוט של רכישת סטים תואמים של חזיות ותחתונים, בעיקר בלבישה מתחת לשמלות מסוימות, שנדרשת להן התאמת צבעים שאינם בולטים. הידעת שנשים צרפתיות לעולם אינן רוכשות פריטי הלבשה תחתונה בודדים שאינם בסט?
    אפשר כנראה לסמוך על הצרפתיות שהן יודעות מה הן עושות.
      
  5. מרגישה קצת מלאה? צרפי לאוסף התחתונים שלך גם מחטב יוקרתי בעיצוב מוקפד
    הכירי את המחטב: פריט הקסם בהלבשה תחתונה שעושה את העבודה. הקסם המעשי שבשימוש במחטב, מצריך בחירת סוג מחטב שיתאים לגוף ויתמקד באזור הספציפי אותו רוצים להחליק ולהצר.
    בחירת מחטב שמותאם לצרכים האישיים יאסוף אזורים בעייתיים שבהם העור נפול באופן מחמיא יותר מתחת לבגדים.
    מומלץ לבחור במחטב איכותי, שמעוצב באופן שתתגאי לפשוט את בגדייך ולהישאר לבושה בו: זהו הקו המוביל את מותגי ההלבשה התחתונה המובילים הצרפתיים, דוגמת הקולקציה המדהימה של המחטבים של חברת "סקנדל".
    המחטב עושה את העבודה, ובנוסף להענקת מראה מחמיא, הוא נשאר בגבולות העיצוב הסקסיים של שפת ההלבשה התחתונה.
    זהו המחטב שכייף לפשוט את הבגדים ולהישאר לבושה בו.


עמוד זה נצפה: 422 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור