חיפוש באינדקס עסקים

אקססוריז חובה לחורף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 נובמבר 2007

 אקססוריז חובה לחורף – אופנת TNT’ לצעירים מקבלת את פני החורף עם מגוון אביזרים נלווים ומפנקים לצעירים ולצעירות, המאופיינים במראה עדכני אקססוריז חובה לחורף - TNT ומשדרגים כל הופעה לרמה אחרת.בין האביזרים הנלווים בקולקציה אפשר למצוא: גרביים באורכים שונים לנשים ולגברים,כובעי גרב לנשים ולגברים, כובעי קסקט, וצעיפי יוניסקס.
גרביים: מבחר גרביים לנשים החל מגרביים באורך קרסול עשויות מלורקס עם נצנצים, גרבי כותנה בתוספת זוג פונפונים קטנים או גרבי כותנה משולבות עם פסי לורקס בגימור ועד גרביים באורך ברך עם פסי לורקס, פסי אורך ופפיון, בצבעי אפור, סגול, שחור וירוק. בנוסף, גרבי גברים באורך בינוני עשויים מכותנה ובשני סגנונות: עם פסים בגווני השחור והאפור או חצויים לאורך ומשלבים 2 גוונים של אפור.
כובעים: כובעי גרב חורפיים ומחממים, העשויים 100% כותנה ומוצעים בסריגת "אורז" ובצבעי החורף: שחור ואופוויאט עם תוספת פפיון בצד לנשים, ולגברים בסריגה המשלבת צמות ומעויינים ובצבעים: אופוויאט,חום ואפור כהה. בנוסף, כובעי קסקט חלקים או בתוספת ניטים בחזית , עשויים מבד כותנה ובצבעים: שחור, אדום, סגול וירוק
צעיפים: מבחר צעיפי יוניסקס חלקים או בשילוב סריגת צמות בצבעים: חום, אופוויאט, שחור, אפור, חרדל וורוד וצעיף עם פסים בצבעים משולבים של אפור בהיר, סגול ולבן.



עמוד זה נצפה: 470 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור