חיפוש באינדקס עסקים

אסתי גינזבורג – הלבשה תחתונה GOUNDER

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 פברואר 2010

GOUNDER משיקים קולקציית הלבשה תחתונה לקרת עונת אביב קיץ 2010 השואבת את השראתה מתוךאסתי גינזבורג - הלבשה תחתונה GOUNDER. צילום: רון קדמי. מגוון טרנדים בולטים בעולם האופנה ומתחלקת ל-2 קבוצות עיקריות: Luxury, ו-basic. את פריטי הקולקציה מציגה הסופר מודל אסתי גינזבורג.

Luxury:
קבוצה המתאפיינת בעיצובים סקסיים, מראה רטרו, וגזרות מחמיאות בדגש על מראה מפתה במיוחד. ניתן למצוא בקבוצה זו שילובי בדים סקסיים כגון: סאטן, מיקרופייבר ותחרה, בשילוב של רקמות על בדי טול. העיצובים הינם נשיים, נוחים ונעימים לגוף, המגיעים במגוון רחב של צבעים. לקולקציה מראה מאוד רומנטי, המשלב הדפסים של פרחים קטנים וחיות מנומרות. בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא פריטים עם אלמנטים קישוטיים ותכשיטים. קיים מגוון של גזרות המחמיאות לגוף בצורה נשית במיוחד: חזיות פוש אפ, סופט קאפ, סטרפלס, תחתוני חוטיני, ותחתונים ברזילאיים.

basic:
קבוצה זו הינה קבוצה ייחודית המתאפיינת בבדי לייקרה, המחמיאים לגוף ומוצבים בנוחות על הגוף. ההדפסים המיוחדים כגון: פרחים קטנים נקודות וכדומה, נותנים לקולקציה מראה צעיר, כייפי ואביבי במיוחד. הגזרות בקולקציה מותאמות לתפקודים היומיומיים של האישה ומאפשרים לה להרגיש חופשייה ונינוחה. בין הדגמים המובילים של הקולקציה ניתן למצוא: תחתוני בוקסר, תחתונים ברזילאיים, תחתוני היי-לג, מקסי, וחזיות ראשונות, סופט קאפ וגוזיות. ישנן שתי קבוצות המצטרפות לקטגוריה זו: זוגות תחתונים המלווים הדפסים של דמויות כגון: הפנתר הורוד, הלו קיטי ועוד. כמו כן, קבוצת ההלבשה התחתונה ללא התפר, שבאה לידי ביטוי בנוחות. קבוצה זו מתגאה ביתרון הכי גדול שלה: לא ניתן להבחין מבעד ללבוש. בקטגוריה זו ניתן יהיה למצוא מגוון טייצים, בגדי גוף, מחטבים ועוד.

אסתי גינזבורג - הלבשה תחתונה GOUNDER. צילום: רון קדמי.
אסתי גינזבורג – הלבשה תחתונה GOUNDER. צילום: רון קדמי.



עמוד זה נצפה: 735 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור