חיפוש באינדקס עסקים

אמיר אליהו – טיפים לשיער צבוע

פורסם מאת: בתאריך: 13 נובמבר 2012

  • אמיר אליהו - טיפים לשיער צבועמה צריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים צבע מהמדף?
    תשובה: קודם כל צריך לאבחן באיזה סוג שיער מדובר – שיער טבעי, שיער צבוע או שיער מובהר. כפי שידוע לנו, צבע אינו מבהיר צבע קודם במידה והוא כהה יותר. לכן בשיער צבוע אנו לא יכולים להגיע לטון בהיר יותר מהצבע הקיים בעזרת צבע בלבד (אלא נאלץ להשתמש בהבהרה), במידה ואת מעוניינת לקבל גוון צבע יותר כהה אין שום בעיה, פשוט צריך לבחור את הגוון המתאים. בנוסף חשוב לאבחן את הפיגמנט שיש לנו בשיער וזאת בכדי שלא נקבל תוצאה לא רצויה. (למשל, אם יש לנו בשיער פיגמנט אדום, אנו עלולים לקבל תוצאה אדמונית יותר ממה שהתכוונו אליה במידה ובחרנו צבע לא נכון).
      
  • התאמה בין גוון עור לגוון שיער 
    תשובה: גוון העור הוא עניין מאוד חשוב בבחירת הצבע המחמיא לכן הצרכניות. לגוון עור אדמוני בדרך כלל מאוד מחמיאים הגוונים הנחושתיים, הגוון הזה נותן מראה טבעי, מבריק ואפילו סקסי. גוון עור צהבהב יתאים יותר לשיער בגוונים קרים כגון: בלונד לבן (פלטין), בלונד אפור, בלונד חיטה, סגלגלים, הגוונים השטניים הטבעיים ובנוסף הגוון השחור. גוון עור כהה ניתן לצבוע ברוב הגוונים כגון: דבש, אדמוני, נחושת כהה, חומים, שוקולדים, מוקה, סגלגלים למעט בלונד שלא נראה טבעי.
      
  • מה עושים עם הגבות
    תשובה: לרוב אני ממליץ לא לצבוע גבות למעט מקרים מיוחדים שהגבות בקונטרסט מאוד שונה מהצבע שבחרנו. חשוב לציין שהגבות לא צריכות צבע למשך אותו זמן, מספיק לשים את הצבע על הגבות למשך 5-10 דק’ מקסימום וזה על מנת לתת להן רק גוון שמזדהה עם הצבע הנבחר.
      
  • המלצות לצביעה ביתית קלה
    אם את צובעת את שיערך בערכת צביעה ביתית אני ממליץ לרכוש משפך צבע, לפתוח בעזרתו שבילים ולטפטף בתוך השביל צבע וכן הלאה שביל אחר שביל. לאחר שסיימת את כל השבילים בכל הראש, יש לעשות סוג של חפיפה עם הידיים על מנת להעביר את הצבע לכל חלקי השיער ולאחר מכן למשוך את הצבע בעזרת סירוק לקצוות.

באדיבות מעצב השיער אמיר אליהו.



עמוד זה נצפה: 372 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור