חיפוש באינדקס עסקים

אמיר אליהו – טיפים לטיפוח השיער בקיץ

פורסם מאת: בתאריך: 1 מאי 2012

אמיר אליהו - טיפים לטיפוח השיער בקיץהאביב כבר כאן ועמו רגל אחת של עונת הקיץ האהובה עלי במיוחד. עונת הקיץ מעניקה לי תחושה של זיכרון ילדות שמלווה בתוכו ריח הים, החול, שמש יוקדת, קרטיבים בשלל טעמים וצבעים, אבטיח קר ומה שבניהם.

לקראת הקיץ מצטרפות אליהן ההתלבטויות האינסופיות של מה ללבוש, אילו צבעים יבלטו בעונה הקרובה וכמובן נושא טיפוח השיער שדורש הרבה תשומת לב בכלל ובעונת הקיץ שמתקרבת בפרט.

אז הקיץ בפתח מה שאומר לנו שצריך להרגיל את עצמנו מחדש לאקלים שונה המתאפיין בחום והרבה שמש. השמש אשר פותחת לנו את עונת הקיץ הנה בעלת השפעה רבה על השיער ולכן שימו לב בנות (וגם בנים), הטיפים לקראת הקיץ לטיפוח השיער:

  • תתכוננו, הקיץ בפתח
    הטיפ הראשון שלי אליכם לעונה החמה הוא: להצטייד במספר מוצרים שיעזרו לשמור על מראה שיער בריא ומבריק בכל שעות היום. מטרת תכשירים אלו להגן על השיער מפני נזקי השמש. מוצרים אלו יעניקו שמירה אינטנסיבית על הלחות והברק וימנעו נזק לשיער.
    צאו וחפשו לכם שמפו ומרכך חדש שיתאים למזג האוויר החם והיבש, שיתאים גם לסוג שערכם (מומלץ שיהיה בעל ניחוח מרענן ואוורירי). שימוש בשמפו שמתאים עם מרכיבי הגנה ומעושרים בלחות לעונה יעניק שיער מטופח ובוהק לאחר כל חפיפה. 
     
  • מסיכה לשיער
    בעונת החורף השיער שלנו הסתפק בטיפול רך ועדין, כל חפיפה דאגה לניקיון ושמירה על הקרקפת ועל המרקם העשיר. בטוח אני כי פעמים רבות חפפתן בעונת החורף ללא מרכך וזה בסדר גמור, אך המעבר לעונת הקיץ החם מלווה בימים חמים ובלחות, השיער חייב תוספת שתעשיר אותו ותשיג תוצאות טובות יותר מעבר לשמפו איכותי שמתאים לעונה החמה ומרכך שירכך ויעניק רכות.
    אני ממליץ בחום שתרכשו מסיכה לשיער שתעניק לכם שמירה על הברק ותמנע יובש ומגע מחוספס. 
     
  • נפרדים מהקצוות
    לקראת חודשי הקיץ החמים שבפתח חשוב לשמור על השיער ושמירת השיער מתחילה בגזירה שגרתית של קצוות מפוצלים. מומלץ להקפיד על גזירת קצוות אחת לחודשים במהלך השנה, ובחשיבות יתרה לקראת חודשי הקיץ.
    גזירת קצוות השיער תעניק תוצאה מרעננת ומחדשת ויכולת של צמיחת שיער בריא ועשיר יותר וכן מראה אסטטי. 
     
  • הכי טבעי שיש
    לאורכה של השנה מומלץ לבחור מוצרי טיפוח לשיער עם מרכיבים מטפחים ומרככים אשר יטפלו בשיער וישמרו עליו והתוצאה משמעותית בפרט במשך חודשי הקיץ. לא מומלץ להשתמש בתכשירים המכילים אלכוהול שמייבשים את השיער. יש מוצרים טבעיים ללא אלכוהול שמעניקים לשיער תחושת טבעיות ורכות אשר משתלבות מצוין עם האקלים הקיצי.
    חשוב לדעת ששתיית אלכוהול מרובה עלולה לייבש את השיער, מאוד מומלץ להפחית בפרט בקיץ. לעומת זאת שתיית מים מרובה בחודשי הקיץ תעניק לחות לעור ולקרקפת והתוצאה נפלאה כאשר העור יהיה רווי מראה השיער יהיה בוהק והשורשים צומחים רכים וטבעיים. 
     
  • ללא שינויים דרסטיים
    בחודשי הקיץ מומלץ להימנע מביצוע שינויים דרסטיים בכל הקשור למרקם השיער שימוש בפן, מחליקי שיער, בייביליס וכ"ו. שימוש במוצרים אלו גורמים לשיער להתייבש בצורה דרסטית ולפיצולים.
    לבעלות שיער ארוך מומלץ לאסוף עם צמה רכה או קוקו גבוה לשמירה על הלחות הטבעית של השיער. 
     
  • לא בשיער רטוב
    השתדלי להימנע מלצאת מהבית בחודשי הקיץ כאשר השיער עדיין רטוב. מומלץ לאחר ים או בריחה לחפוף את השיער ישר ולהימנע מחשיפת השיער המלווה במלחים או כלור על הראש.
    זכרי כי שילוב של מים ושמש ביום חמסין עלולים ליצור תוצאה של צריבה ויגרמו לחספוס ויובש בשיער, מומלץ לייבש את השיער לפני היציאה לשמש על ידי מגבת או פן. 
     
  • תתחדשי
    בחרי לעצמך תספורת חדשה כזו שתעניק לך שילוב של אופייך וצו האופנה העכשווי. חשוב לזכור כי המטרה אינה להיות כמו כולן ובטרנד השולט בחברה הישראלית, אלא לזכור שתספורת בעלת סגנון חדש שתאהבי ושתמצא חן בעינייך תחדש ותרענן את שיערך.

חשוב לזכור שיער בריא בחודשי הקיץ הוא לא דבר של מה בכך. כאשר אנו בוחרים עיצוב שיער או תספורת לא נכונים אנחנו עלולים למצוא את עצמנו יוצרים תקלות רבות שימנעו מאיתנו את ההנאה מהשיער הבריא שאליו התרגלנו.

שיהיה קיץ חם מרענן ותבלו הרבה, אמיר אליהו.



עמוד זה נצפה: 519 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור