חיפוש באינדקס עסקים

הארכת שיער – מראה זוהר וטבעי לחגים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 אוגוסט 2010

 

   הארכות שיער - מראה זוהר וטבעי לחגים
החגים המתקרבים מביאים איתם את ההזדמנות המושלמת להגיע לארוחת החג הרחבה עם כל המשפחה והחברים כשאת נראית נפלא במיוחד, זוהרת והדורה. בתחום מראה השיער זו הזדמנות מצוינת לעשות מהפך קטן אך משמעותי במראה שלך, לקטוף מחמאות ולהרגיש כמו מלכת הערב. אני מציע הארכות שיער כשינוי מרענן וחידוש מדהים של הופעתך. לא הארכת שיער מנופחת, בובתית ומלאכותית אלא הארכת שיער שנראית הכי טבעי שיש. תוספות השיער כיום עשויות מ-100% שיער טבעי שניתן בקלות להתאים אותו עבורך כאילו הוא ממש צמח על ראשך.
השימוש בתוספות שיער יכול להאיר את השיער שלך באור חדש לגמרי, להעניק לפניך מסגרת חדשה ועדכנית שתקצור עבורך מחמאות מכל עבר. התאמה של גוון תוספת השיער לגוונייך הטבעיים ואת מרקם תוספת השיער למרקם שיערך יבטיח מראה טבעי לגמרי.
עם המגוון שיש בימינו, עם העובדה שיצרני תוספות השיער דואגים כיום להציע מגוון רחב של סוגי שיער וצבעים, ניתן כיום בהחלט להתאים לך תוספת שיער שהיא מושלמת עבורך. יש גם אפשרויות לשחק קצת עם תוספת השיער וליצור תסרוקת חג ייחודית ומרשימה. שילוב של גוונים עדינים בשיערך באמצעות תוספות שיער מגוונות יכול להעניק לך מראה זוהר וחגיגי במיוחד.
שילוב של תוספות שיער באורכים שונים להענקת מראה מדורג ועשיר, הוספה של תוספת רק בחלק הקדמי של הראש, הוספת קוקו ארוך ועוד, האפשרויות רבות. תוכלי לסרק את שיערך בשילוב עם תוספת שיער בצמות, תוכלי לקבל תסרוקת חג עם תוספת שיער כמילוי שיערך למראה שיער מלא ועשיר. לקראת החגים ולקראת המפגשים החגיגיים המתקרבים את יכולה להגיע במראה מושלם ומרשים עם תוספת שיער או הארכת שיער שאף אחד לא יראה או ישים לב אליה, אפילו את לא תזכרי שיש לך תוספת שיער. אני מזמין אותך לשיחה אישית ונבדוק יחד איזו תסרוקת נראית לך מתאימה ואיזו תוספת שיער תעשה את התסרוקת שלך לכזו שתבטיח לך מראה מושלם לחג.

הארכות שיער – מראה זוהר וטבעי לחגים.
באדיבות: מעצב השיער – אבי גונן מספרת ZAZA.



עמוד זה נצפה: 345 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור