חיפוש באינדקס עסקים

אלגנטיות בצבעים: אקססורייז עדכניים ומעוצבים

פורסם מאת: בתאריך: 6 אוגוסט 2015

 צמד המעצבים ASAF & TOMER המתמחים בעיצוב תכשיטים ואקססוריז לערב וליום, מוכיחים כי אלגנטיות לא חייבת לבוא בצבעוניות קלאסית של שחור ולבן בלבד, אלא גם בכזו צבעונית, שמחה ומלאת חיים!

הצמידים האלגנטיים מבית המעצבים עשויים שלוש שורות של אבני חן צבעוניות הזמינות בין היתר בצבעי תכלת, ירוק וסגול, כאשר בכל צמיד אבנים בצבע אחיד אחר. הסוגר המלבני הבולט מהווה חלק בלתי נפרד מעיצובו, תוך שהוא משלים את המראה האלגנטי באמצעות שיבוצו בשלוש פניני סברובסקי קטנות וציפויו בזהב 24 קראט המעניקים לו נופך מלכותי ויוקרתי. צבעוניות הצמידים מתאימה הן ל"זריקה" של צבע במראה ערב קליל והן למראה יומיומי קייצי. 
 
הצמידים של צמד המעצבים אסף ותומרואם באקסורייז  ובתכשיטים עסקינן, מותג האקססוריז המודולריים האיטלקי Full Spot"", המאפשר לכל אדם להפוך למעצב ולהרכיב בעצמו את האקססוריז המתאימים לו בהתאם לתקציב ולטעם האישי, מציג מגוון רחב של תיקי דלי מקסימים; כאלו שניתן לקחת איתנו ליציאה או לשימוש יומיומי ולשים בהם את כל הפריטים הנחוצים.
 
לאחר שתיקי השק כבשו עד לא מזמן את עולם האופנה, כעת מגיעה הגרסה המוקטנת והקומפקטית יותר, הלוא הם תיקי הדלי, אשר מאפשרים לזרוק לתוכם את כל הפריטים ההכרחיים לנו ועל הדרך להשלים את המראה בשיא הסטייל! 
 
תיקי ה- "O basket" מורכבים ממעטפת בסיס העשויה חומר פולימרי חדשני, עמיד וקל לניקוי הנקרא EVA, הזמינה בכמעט כל צבע שניתן להעלות על הדעת. בסיס זה ניתן לשילוב יחדיו עם ביטנה עשויה בד, המגיעה בשלל רחב של דוגמאות טרנדיות, החל מצבעים חלקים ועד פרחים, ציפורים, פסים ונקודות. סגירתה של הבטנה מתאפשרת על ידי שרוך והנשיאה על ידי רצועה המתלבשת בנוחות על הכתף, בצורת איקס או ישרה.
 
תיקי הדלי של full spot
 * את המוצרים ניתן להשיג בחנויות המותגים ב"דיזינגוף סנטר". 

 



עמוד זה נצפה: 433 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור