חיפוש באינדקס עסקים

בוטיק המעצבים – 100 שנה לעיר תל אביב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 אפריל 2009

 

בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר משיק לרגל חגיגות 100 שנה לעיר תל אביב קולקציית תיקים וארנקים ממוחזריםבוטיק המעצבים - 100 שנה לעיר תל אביב מתמונות של תל אביב משנות ה-50 וה-60.
איילה פרויינדליך, מעצבת המציגה בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, משיקה קולקציית תיקים וארנקי ערב העשויים מצילומים ישנים ומקוריים של תל אביב משנות ה-50 וה-60.
תיקיה של איילה הם one of a kind וכל תיק שונה מקודמו. הצילומים צולמו על ידי אביה של איילה, מאיר פרוינדליך, אשר היה צלם בעיתון דבר.
בין הצילומים ניתן למצוא את גן החיות שהיה בשדרות בן גוריון בשנות השישים, יפו בשנות השישים, מכוניות מהתקופה, הכיכר הראשונה  בדיזנגוף ואלמנטים נוספים.
איילה פרוינדליך, יוצרת מזה מספר שנים תיקים ממוחזרים, המתאפיינים בצבעוניות מיוחדת ובבחירת חומרים מקורית. ניתן למצוא בעיצובה גם תיקים וארנקים מחוברות ווג מקוריות, אנציקלופדיות תרבות ישנות, תיקים מחוברות קומיקס הלקוחות מאוסף פרטי של המעצבת ועוד.
לדבריה: "אני מאד מחוברת לחומר ואוהבת ליצור עיצובים שהם שונים. כאמנית אני מחפשת כל הזמן את הריגוש שקיים בהתעסקות עם חומרים חדשים. אבי היה צלם צבאי אשר תעד עד גיל מאוחר את כל מלחמות ישראל וכל שנותיו חי בתל אביב. את הצילומים פיתחתי מפילמים משנות ה-50 וה-60 כמתנת יום הולדת 70 לאבי. תוך כדי הכנת המתנה גיליתי שיש לי מתנה גדולה של היסטוריה והחלטתי להפוך את התמונות לתיקים".

 



עמוד זה נצפה: 540 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור