חיפוש באינדקס עסקים

שעוני קיץ 2009 – כל הטרנדים, כל הקולקציות, כל הזמן שבעולם

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 מרץ 2009

 

אחד מסימני הקיץ הקרב הוא המעבר לשעון קיץ. לקראת עונת קיץ 2009, השיקו מיטב החברות והמותגים מגוון קולקציות של שעונים. קבלו את הסקירה המלאה של שעוני קיץ 2009 – כל הטרנדים, כל הקולקציות, כל הזמן שבעולם:שעוני קיץ 2009 - טיסו לנשים
אלעד לוי, מנכ"ל רשת חנויות אימפרס המשווקת את מותגי השעונים: אומגה, טיסו, לונג’ין, קלווין קליין, קנת’ קול, גוצ’י ומותגים נוספים, מסר כי גווני השעונים המובילים בקולקציות שעוני נשים לעונת קיץ 2009 הם צבע הזהב בגוונים שונים בעיקר זהב-אדום אשר משתלב מצוין עם עור שזוף ובגדים חשופים.
הצבע לבן אשר ניתן למצוא לפחות שעון אחד בגוון הנ"ל כמעט בכל קולקציה מהווה אף הוא גוון טרנדי מוביל העונה.
גוון הקורל משולב אף הוא בקולקציות השעונים של המותגים השונים. גוון הקורל משדר נינוחות נעימה של ומתאים לצבעי אחה"צ של עונת הקיץ.
כמו כן, חלק מהמותגים מציגים קולקציות של שעונים נשיים בעיצוב גברי המשלבים צבעוניות עזה וקייצית.
שעוני הגברים בעונת קיץ 2009 יציגו מגוון עיצובים. החל משעונים מאסיביים וגדולים במיוחד המהווים כטרנד המוביל לעונה לצד שעוני יוקרה המשלבים יהלומים אמיתיים.
שעוני גאדג’ט מתוחכמים המשלבים מספר פונקציות ייחודיות תוך שילוב של מסך מגע, הושקו לאחרונה ע"י מותג היוקרה טיסו.

מותג השעונים השוויצרי, סווטש, חשף קולקציית שעונים טרנדיים, עדכניים וצבעוניים. כמו תמיד, גם בקולקציית אביב קיץ 2009, מעודד המותג השוויצרי את מעצביו לקריאטיביות ולשימוש בצבעים ובסגנונות בהתאם לטרנדים הסוחפים של בירות העולם. בקולקציית אביב קיץ 2009 של סווטש ניתן למצוא 5 קבוצות אופנה שונות הפונות כל אחת לקהל אחר:
Natural Sophistication – קבוצה המבטאת חלל וירטואלי בו העולם הטכנולוגי הדיגיטלי והחדשני פוגש את העולם הטבעי ויוצר מיזוג מעודן של העתיד עם ההווה.שעוני קיץ 2009 - סווטש
Organic Explosion – קבוצה המדברת לאישה שעדיין נשארה ילדה בנפשה, לאישה עם האינסטינקטים היצרתיים זו שאוהבת לבלות ובעלת גישה חיובית לחיים. בקבוצה זו שעונים בצבעי פסטל עם הדפסים של פרחים שונים, ארנבים, חיפושיות, לבבות, פרפרים המזכירים את עולם הילדות והתום.
Neon Streams
– קבוצה הפונה לאוהבי הפופ הריקודים וחיי הלילה ומעוצבת בהשראת הקלאבים וקודי הרחוב המתבטאים בהמון אנרגיה, קצב, גרפיקה, וצבעי ניאון. בקבוצה זו שני דגמים של שעונים שעוצבו ע"י אומן צרפתי. 
The Age of Rust
– קבוצה המעוצבת בהשראת העולם האורבני והתעשייתי ופונה לגבר הנחרץ החזק והאמיץ. צבעי השעונים בקבוצה הם מטאלים בהתאם לצבעי המכוניות והמכונות והדגמים מזכירים את המבנים האורבנים.
Sailaway
– קבוצה הפונה אל הגבר הקלאסי,האקסקלוסיבי בעל המעמד הגבוה המשתוקק להימלט אל הים ולחיות חיים של מלח.

ה.שטרן השיקה קולקציית שעונים חדשה בשיתוף מעצבת דיאן פון פירסטנברג הנחשבת כאחת הנשים המשפיעות בתחום האופנה, האומנות והתרבות כולה מאז שהגיעה לניו-יורק ב-1972 כשהיא לבושה בטעם משובח, מהווה השראה ומשאירה חותם אישי. היא פרצה מחדש לתודעה בסצנה הניו-יורקית מאז 1997, כשהרחיבה את הקולקציה שלה והציגה אקססוריז למראה היומיומי שמייצגים את האידיאלים של נשים חופשיות, חזקות ומנהיגות.
מלאת הבנה והתלהבות, פנתה ב-2003 דיאן פון פירסטנברג לרוברטו שטרן בהצעה לשיתוף פעולה. הם מצאו כי שיתוף פעולה הינו אטרקטיבי בעבורם. מערכת היחסים הדינאמית ביניהם גרמה לשיתוף פעולה פורה. ההוכחה לכך היא שלראשונה, השיקה דיאן פון פירסטנברג קולקציית שעונים שזהו הליך חשוב במיוחד לכל מעצב תכשיטים והישג חשוב עבור ה.שטרן. בעבור רוברטו שטרן, ההשקה של השעונים החדשים בעיצובה של דיאן פון פירסטנברגשעוני קיץ 2009 - ה. שטרן היוותה פיתוח של קולקציות תכשיטים ויצרה איזון בין החזון למסורת של ה.שטרן. שיתוף הפעולה יצר מחויבות חזקה לחידושים ופיתוחים טכניים ולעיצובים עכשוויים ומעודכנים ששיבחו את חזון החברה, את ערכיה ואת המומחיות בעיצוב תכשיטים. לאחר 3 שנים של הצלחה חסרת תקדים לקולקציית DVF לה.שטרן, יש למצוא את האיזון בין פריטים שהם עונתיים ובין תכשיטים.
דיאן ורוברטו עיצבו את הסדרה תוך התמקדות בנשים שיענדו את השעונים המעוצבים – בדרך חייהן ובצרכיהן. הקולקציה החדשה מהווה ליין מפותח של תכשיטי הרוק קריסטל שעיצבה דיאן פון פירסטנברג בעבור ה.שטרן, קולקציה ידועה כבולטת וזוהרת, מצליחה ביותר מ-31 מדינות. הסדרה החדשה נועדה לאישה המודרנית (on to go) והיא מורכבת מתשעה שעונים שונים בעיצובים הפועלים כולם בטכנולוגית קוורץ שוויצרית ב-3 סגנונות: שעוני תליון, שעונים משובצים יהלומים ושעוני מעטפת. השעונים נראים כאילו הוטבעו בתוך אבן ספיר קריסטלית בעלת חיתוכים שונים, בעיצוב א-סימטרי ולוטשו בעבודת יד בדיוק כפי שמלטשים יהלום. שעוני ה"יהלום" הללו, נוצצים וזוהרים באלגנטיות ועם זאת, מעניקים לעונדת אותם ייחוד ואמירה אישית.
הקולקציה המחולקת לשלוש קבוצות Pendant Watch, Diamond Watch ו-Wrap Watch. הם לא נועדו להיות טרנדיים אלא שעונים ייחודיים ומקוריים שמתאימים לכל מצב ולכל תקופה. בסדרת שעוני התליון, כל שעון מזכיר קמע אהוב בצורת שרשרת תלויה עם לולאה בצורת לב טיבטי – סמל לאהבה אין סופית. השעון מעוצב כתכשיט אהוב, מותאם במיוחד לצרכיה ואופן חייה של העונדת. האבן המלוטשת כסלע משובצת על גבי גוף עשוי זהב צהוב או לבן 18 קראט. לוח השעונים הוא שחור או לבן משובץ ב-4 יהלומים בולטים. הסגירה של השעון היא מכאנית המאפשרת ענידה לכל אישה ולכל גודל.

 



עמוד זה נצפה: 673 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור