חיפוש באינדקס עסקים

איפור – טיפים ועצות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 מרץ 2008

בעת ביצוע פעולת האיפור אנו אמורים להקפיד על שני דברים:

  1. לאפר בצורה נקייה ומקצועית על מנת שהמראה הסופי ייראה מושלם.
  2. לאפר במוצרים עמידים במים ועל בסיס סיליקון – מוצרים איכותיים על מנת שיחזיקו מעמד למשך כל האירוע

דודי מלכה מאפר מקצועי המתמחה באיפור להפקות אופנה, מגזינים, ובפרט באיפור כלות, נותן מספר טיפים ועצות ומציין כי יש להקפיד על מספר כללים בכדי שהאיפור יישמר לאורך זמן רב וייראה טוב בצילומים ולשעות רבות לאחר מכן:

  • מומלץ להשתמש במייק אפ נוזלי על בסיס סיליקון אשר נשאר על הפניםלמשך זמן רב ושנותן לפנים אפקט דודי מלכה - איפור - טיפים ועצותשל מתיחה וכיסוי מרבי לאורך כל האירוע.
  • מתחת לעיניים חשוב למרוח קונסילר וזאת בכדי לטשטש סימנים ועיגולים שחורים שנוטים להופיע מפאת חוסר שינה. מומלץ להשתמש בקונסילר נוזלי בכדי למנוע כבדות מתחת לעין.
  • את המייק אפ והקונסילר יש לקבע בעזרת פודרה שקופה אשר תעניק לפנים מראה מט ואחיד.
  • באיפור עיניים ניתן לשלב בין צלליות מט לצלליות מבריקות אשר מעניקות לכלה מראהמרשים וזוהר
  • ניתן להבליט את עצמות הלחי על ידי הצללות לפני שמניחים את הסומק. מטרת ההצללות להבליט את הלחיים ומעניקות מראה שלם לפנים, יש לבחור בסומק שיתאים לגוון הפנים ושישתלב עם צבעי הצלליות והשפתון.
  • על מנת לשמר ולקבע את המראה של הגלוס או האודם בשפתיים,בשלב הראשון יש להניח על השפתיים מייק אפ ולאחר מכן פודרה,  שלב שני: לתחום את השפתיים בתוחם טבעי על בסיס שעווה ולמלא בעזרתו אתהשפתיים, שלב שלישי: להניח גלוס שקוף על השפתיים,
טיפ איפור חשוב: רצוי להצמיד טישו על השפתיים על מנת להסיר שכבה עודפת של השפתון ולאחר מכן להניח שוב פודרה שקופה על השפתיים ומריחהנוספת של גלוס שקוף רצוי עמיד.
פעולות אלה יבטיחו שהשפתיים יישארו מאופרות למשך זמן רב
.


עמוד זה נצפה: 538 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור