חיפוש באינדקס עסקים

איפור לעיניים בהירות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 יוני 2011

איפור לעיניים בהירותהטענה הרווחת היא שעיניים בהירות הן יפות בצורתן הטבעית ולכן איפור לא נכון עלול לקלקל את יפי העיניים. עיניים בהירות הן עיניים בצבעי הירוק והכחול והמטרה היא לבחור בצבעים המשלימים לגוונים אלה.

את תחילת איפור העיניים תהווה מריחה עדינה של מייק אפ בגוון העור או מעט בהיר יותר מסביב לעיניים והעפעפיים.

יש לקבע את המייק אפ בשכבת פודרה עדינה ומעט קונסילר אם יש סיבה לכך (עיגולים כהים מתחת לעיניים, למשל). עור בהיר שיש לנשים בעלות עיניים בהירות עלול להיות דק מאוד ושקוף ולהרשות לנימים להשתקף דרכו. מסיבה זו המייק אפ והקונסילר חשובים כל כך כשכבה ראשונה.

בשלב שני נתחיל עם הצלליות: הצבעים המתאימים ביותר לעיניים ירוקות או כחולות הם צבעי אדמה חמים כמו חום, שזיף, אפור, חציל ובורדו. את הצללית יש להניח על העפעף לפי צורת העין ומבנה ארובת העין ליצירת מראה שקד קלאסי.

האייליינר הוא פריט איפור חשוב לבעלות העיניים הבהירות. אייליינר שחור יבליט וידגיש את העיניים הבהירות. גם צללית שחורה תהיה רקע מדהים לעיניים בהירות, אבל אייליינר הוא פריט חובה. אפשר לבדוק ולבחון איך ייראה אייליינר ירוק או כחול או סגול על עיניים בהירות ולהחליט לפי הטעם אם צבע האייליינר יכול להיות לא רק שחור.

לשלב סיום איפור העיניים שכבה נדיבה של מסקרה על הריסים תיתחום את העיניים ותגרום להן להיראות פקוחות יותר וגדולות יותר. צבע המסקרה צריך להיות מותאם לצבע האייליינר.



עמוד זה נצפה: 463 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור