חיפוש באינדקס עסקים

איפור ליום האהבה – פליקס שטיין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 פברואר 2009

שפתיים אדומות שקופות למחצה, או סגולות אשר נוטות בצבען להיות כהות ככל האפשר עם פיגמנט עמוק, יובילואיפור ליום האהבה - פליקס שטיין ליצירת מראה דרמטי, נחשק ונועז. זוהי האופציה המומלצת של פליקס שטיין ליום האהבה. האיפור יוצר את ההדגשה ואת המסר העיקרי אותו את מעוניינת להעביר לסביבה.


הרעיון הוא לבחור בגווני איפור שיהיו מותאמים לך וכמובן על פי טעמך האישי תדגישי את מבנה הפנים בעוצמות הנדרשות לאירוע אליו את מתוכננת להגיע.


את העיניים ניתן בעיקר להדגיש בעיפרון בגוונים הכהים ליצירת מסגרת נאותה ובולטת.
העפעפיים יהיו כמעין משטח אחיד בגוון אטום וכהה ליצירת חדות. אזור הגבות יישאר מעט עם שקיפות תוך שמירה על הניואנסים של הצבע הנבחר לעיניים או לשפתיים.


כיום ניתן בהחלט ליצור קשר מבחינת הצבעים הנבחרים לאיפור ושיהיה בעיקר חיבור בולט בין השפתיים לעיניים. שתי נקודות מרכזיות בפנים המחזקים את המבט שלך.


עצמות הלחיים יהיו ניטרליות ובמקרה הצורך מומלץ לטשטש את הקו המדגיש אותן באופן טבעי. לשמור על המשכיות מבלי ליצור נתק כל שהוא בין האזורים.


הרעיון הוא יצירת משטח אחיד על כל שטחי הפנים עם הדגשים במקומות כאמור. כך תשיגי מראה עשיר בצבע ובפיגמנטים הקוסמטיים המתלווים לגווניי העור הטבעי הקיים. ביום האהבה חשוב שתדעי להרגיש אישה במלא מובן המילה עם כל העוצמות וכל המוטיבציה להיראות אופנתית ומושכת. חשבי באופן יצירתי ככל האפשר וצרי לעצמך דמות מעניינת מלאת זוהר וחיוניות.

איפור ליום האהבה – פליקס שטיין



עמוד זה נצפה: 417 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור