חיפוש באינדקס עסקים

איפה כדאי ללמוד עיצוב שיער?

פורסם מאת: בתאריך: 16 יולי 2012

האקדמיה לעיצוב שיער המעצבים - שוורצקופף פרופשיונלמי שחושב ללמוד עיצוב שיער יודע מה מניע אותו. מי שחושב לעסוק במקצוע עיצוב השיער יודע שיש בתוכו דחף ואהבה מיוחדת ליופי, טיפוח ושיער.

ניתן לומר כי הרוב המוחלט של אנשים הבוחרים בעיצוב שיער כמקצוע עושים זאת מתוך אהבה וחוש יצירתי הדוחף אותם לבטא את כישרונם בדרך זו.

על מנת ללמוד עיצוב שיער אפשר לבחור בכל אחד מבתי הספר לעיצוב שיער הפועלים בארץ. כולם יעניקו לתלמיד את כל הידע הבסיסי ויניחו את התשתיות לעיסוק במקצוע.

יחד עם זאת לא כל בית ספר ללימודי עיצוב שיער יעניק לתלמידים כלים להתמודד עם התחרות הקשה בעולם המקצועי מיד לאחר סיום לימודיהם.

אחד מבתי הספר ללימודי עיצוב שיער שכן מעניק לתלמידים הרבה יותר מאשר רק טכניקה לעיצוב שיער הוא בית ספר ’המעצבים’ בנתניה.

המעצבים הוא לא רק בית ספר לעיצוב שיער אלא גם שלוחה מרכזית של חברת שוורצקופף בארץ.

חברת שוורצקופף פרופשיונל מגבה את בית הספר ומעשירה את הלימודים בו על ידי כך שהתלמידים מקבלים היכרות קרובה עם החומרים המקצועיים המתקדמים המיוצרים ומשווקים על ידי שוורצקופף פרופשיונל, השתתפות בהשתלמויות מטעם החברה תוך כדי הלימודים עצמם, עד כדי כך שתלמיד מצטיין מכל קורס נשלח על חשבון חברת שוורצקופף פרופשיונל להשתלמות בחו"ל במרכזי ההדרכה של החברה.

כמובן שכל בוגר בית ספר ’המעצבים’ לעיצוב שיער מקבל ערכת עבודה הכוללת חומרים של שוורצקופף פרופשיונל.

היתרון של בוגרי האקדמיה לעיצוב שיער המעצבים על פני בוגרים של בתי ספר אחרים לעיצוב שיער ברור: הבוגרים מכירים היטב והתנסו בעבודה עם החומרים המובילים בעולם וכבר שצעדים הראשונים שלהם בעולם המקצועי הם יכולים להציע רמה גבוהה של מקצועיות.

אז אם גם אתם שוקלים לרכוש מקצוע בתחום עיצוב השיער, להוביל טרנדים בעיצוב שיער, להתעסק ביופי וטיפוח השיער אל תתפשרו על כל בית ספר לעיצוב שיער.

הירשמו לבית הספר המעצבים, ובסיום הלימודים בעזרת שירותי ההשמה שבית הספר מציע לבוגריו תוכלו להתחיל לעבוד ולהציג רמה מקצועית גבוהה כבר מהיום הראשון.

התקשרו לקבלת פרטים והרשמה – בי"ס ’המעצבים’ לעיצוב שיער בנתניה : ט ל פ ו ן 09-8844466



עמוד זה נצפה: 499 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור