חיפוש באינדקס עסקים

אימפרס משיקה שעון יד חדש ויוקרתי של המותג Longines

פורסם מאת: בתאריך: 11 יולי 2012

אימפרס משיקה שעון יד חדש ויוקרתי של המותג Longines. צילום: יחצ חולרשת החנויות אימפרס, מציעה את שעון היד היוקרתי לגברים סיינט-אימייר, מהמותג Longines. חברת "לונג’ין" ממוקמת בכפר סיינט-אימייר, שוויץ מזה 180 שנים. השנה, החליטה החברה להנציח את הכפר סיינט-אימייר עם דגמים חדשים הנושאים את שם הכפר, ומשלבים טכנולוגיות חדשות אשר צמחו בזכות הסביבה הפורה שבבסיס החברה.

ברת לונג’ין יצרה קשרים קרובים ומיוחדים עם קהילת הכפר, אשר הייתה עדה להקמתה ולהתפתחותה של החברה במשך השנים. כיום, נודדות לכפר חברות שעונים רבות, אך כחברת השעונים היחידה אשר הוקמה ונשארה בכפר, לונג’ין נשארת נאמנה לערכיה ההיסטוריים: מסורת, אלגנטיות וספורט.

תכונות השעון:
הדגם היוקרתי מבין כולם הוא Retrograde Moon Phases, המגלם בשלמותו את השענות המובחרת של לונג’ין. השעון, בקוטר של 44 מ"מ, מהווה בית למנגנון L707 אשר פותח ויוצר במיוחד עבורו, וניתן לראותו בגב השעון האטום על ידי זכוכית ספיר שקופה לחלוטין.

לוח השעון מגיע בשני צבעים (שחור או כסוף), ומציג את כל 12 הספרות משולבות עם ארבעת פונקציות הרטרו – גראד: יום השבוע בשעה 12, יום החודש בצידו הימני, זמן נוסף בסקאלה של 24 שעות בצידו השמאלי, ושעון שניות קטן בשעה 6. שתי פונקציות נוספות מעניקות חיות לשעון ולעונדו: תצוגה ציורית של יום/לילה, ותצוגה ציורית נוספת המשקפת את מצב הירח בשמיים. שעון זה מלווה ברצועת עור קרוקו שחורה, חומה או רצועת מתכת, המתחברות יחדיו להשלמת העיצוב המנצח.

אימפרס משיקה שעון יד חדש ויוקרתי של המותג Longines. צילום: יחצ חול
אימפרס משיקה שעון יד חדש ויוקרתי של המותג Longines. צילום: יחצ חול



עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור