חיפוש באינדקס עסקים

יופי ורבגוניות- קולקציית קיץ 2015 גרנדה

פורסם מאת: בתאריך: 18 מרץ 2015

Grendha , מותג סנדלי וכפככפי קז’ואל לנשים מבית Grendene Brazil, שואב השראה מהרבגוניות של נשות ברזיל והעולם, כדי ליצור קולקציות שעונות על רצונותיהן השונים.

יופי ורבגוניות- גרנדה קולקציית קיץ 2015

כמותג הידוע בסנדלים היפהפיים שלו, Grendha תמיד מחדש את עצמו, ומתרגם את מגמות האופנה המרכזיות לסנדלים וכפכפים מגוונים ונגישים. 
 

קולקציית קיץ 2015 , מתאפיינת באופנה שמחה, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים לצד הטרנד האופנתי של צמות וחרוזים, אשר מעניקים לסנדלים טאץ’ אמנותי.
 

הקולקציה מתגאה גם בדגמים עם חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים אשר מעניקים לסנדלים טאץ’ של תחכום עבור מראה אלגנטי יותר.
 

יופי ורבגוניות- גרנדה קולקציית קיץ 2015

גם הטרנד הקלאסי לא נותר מאחור, עם דגמים המשלבים הדפסים של בעלי חיים עם פריטים ייחודיים ממתכת יצוקה, בסנדלים שמתאימים לנשים בכל גיל.    
       

מידות הנעליים לנשים : 36-42

מידות הנעליים לילדות: 24-35

 

להשיג בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ

 

חברת "גרנדה" ברזיל, הינה החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרי הנעלה עם יותר מ-24,000 עובדים וכושר ייצור של 200 מיליון זוגות נעליים בשנה, ב-90 מדינות בעולם . מוצרי החברה מבטאים את היופי והתעוזה של האופנה הברזילאית  ומצטיינים בעצובים חדשניים ומקוריים המיוצרים באיכות מעולה תוך הקפדה על איכות הגימור והאריזה. "גרנדה" שומרת על המחויבות שלה לנושאים חברתיים ותרבותיים באמצעות מתן חסויות לארגוני צדקה ולאירועים חשובים. מחויבות לסביבה אף היא בלב ליבה של החברה – "גרנדה" ממחזרת את כל 100% של פסולת ה-פי.וי.סי (פוליויניל כלוריד) הנוצרת במפעלים שלה, כחלק מהקמפיין האגרסיבי שלה, הקורא לקיימות סביבתית.

 



עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור