חיפוש באינדקס עסקים

אופנת אביב קיץ 2008 – סיגל דקל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 מאי 2008

אופנת אביב קיץ 2008 - סיגל דקל"אחד מהאתגרים היותר גדולים שלי כאדם יוצר הוא להרחיב את קהל היעד שלי ולהגיע לכמה שיותר נשים, תוך היצמדות לכתב ידי העיצובי, עקרונותיי כמעצבת אופנה ותפיסתי את המושג אופנה" אומרת מעצבת האופנה סיגל דקל.
עם אתגר זה לנגד עיניה, יצרה מעצבת האופנה סיגל דקל קולקציה מגוונת ועשירה מתמיד לעונת אביב קיץ 2008 המכיל פריטי לבוש מחויטים לפגישות עסקיות בבוקר דרך לבוש קז’ואל מעוצב למפגשים חברתיים אחר הצהריים ועד מראה זוהר לבילוי בשעות הערב כך שקולקציית אביב קיץ 2008 של סיגל דקל נותנת מענה נרחב לאורך כל שעות היום לצרכי האישה.
מעצבת האופנה סיגל דקל מתכתבת עם הטרנדים המובילים באופנה העולמית ומתיכה אותם למראה ישראלי, צעיר, עדכני ונינוח תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ועל איכות חסרת פשרות. הקולקציה מורכבת מבדי וואל, פשתן, שיפון ומשי, כחול עמוק, כתום חושני והדפסי פרחים ענוגים המתערבים זה בזה ומלכדים מגוון סיפורים לכדי קולקציה אחת שלמה.הקולקציה מחולקת לארבע קבוצות לבוש:
Uniform
– קבוצת פריטי לבוש הקז’ואל בצבעי מדבר עם נגיעות של כחול, ברונזה והדפסי פרחים עדינים, הכוללת שמלות פשתן וכותנה במראה ספארי, טוניקות שיפון בשילוב עיטורי עור, מכנסי דגמ"ח במראה נינוח ומכנסי 7/8 מפשתן מקומט מצופה סיליקון מבריק וחולצות טי בצבעוניות מונוכרומטית תואמת.
Classic
– בדי פליסה, וולאנים, כיווצים ושכבות מחברים בין אופנת אביב קיץ 2008 - סיגל דקלהפריטים בקבוצה. סיגל דקל שומרת על מראה קלאסי אך מעניקה לכל פריט טוויסט עיצובי ייחודי: גופיית סבא עם עליונית פשתן נקשרת מעוטרת בוולאנים, מכנסי דייגים באורך 3/4 עם כיווצים מהברך ומטה, שמלת פליסה עם כתפיות שלייקעס ועוד.
Contemporary
– צבעי קאמל, אפור, שחור ולבן הם הצבעים המרכיבים את הקבוצה, המותאמת לשעות הפנאי. לצד פריטים במראה מונוכרומטי יש שימוש נרחב בהדפסים או בשילובי צבעים ובדים. הגזרות קוקטיות, מוקפדות וקרובות לגוף.
Trend
– קבוצת בגדי ערב במראה דרמטי ואפל בהשראה יפנית המתבטאת הן בדפוסים והן בגזרות. אל צבעי האפור והשחור הקלאסיים מתווסף כתום עמוק וחושני, והבדים עשירים יותר וכוללים טאפט, משי סאטן ופשתן דקיק בגימור מבריק.

גם העונה מציעה סיגל דקל לצד קולקציות הבגדים מבחר מצומצם ומוקפד של אביזרי אופנה בעיצובה. חגורות עור משובחות עם אבזמים מעניינים, נעליים בהשראת נעלי בלט במבחר צבעים, סיכות דש מלבבות ועוד.



עמוד זה נצפה: 627 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור