חיפוש באינדקס עסקים

אולה! כך תשמרי על עור פנים צעיר ורענן

פורסם מאת: בתאריך: 12 אוקטובר 2015

"Olea essence", מותג הבית של "בית הבד של הגולן", משיקים סדרת מוצרי ANTI-AGING מבוססת על נוגדי חימצון מהזית וחומרים טבעיים בלבד. המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים, כימיים או סינטטיים, הם מיוצרים משמן זית וממי הזית המופקים בעת עצירת שמן זית  והריחות הם הריחות הטבעיים של תמציות הצמחים במוצרים.


קרם הזנה מרוכז לעור פנים רגיל ומעורב עד יבש:
 
קרם הלחות של "Olea essence" מבוסס על זית, מחדש את הלחות הטבעית של העור ומסייע באיזון שמני העור. הוא אף מספק לחות, גמישות ורכות ומסייע בשמירת מראה מוצק וצעיר של העור. קרם ההזנה המרוכז מסייע בהחלקת קמטים ומגן על העור מפגעי הסביבה. הקרם שופע בנוגדי חימצון מהזית ובעל תכונות אנטי אייג’ינג המגינות על העור ומעניקות לו מראה מוצק. הקרם עשיר בחומצות אמינו, ויטמינים ואנזימים התורמים לחידוש התאים ומעכבים את הזדקנות העור.
 
איך משתמשים? מנקים את הפנים היטב, מורחים קרם לחות מדי יום ומאפשרים לקרם שלוש דקות עד לספיגה מלאה.
 
המוצרים לפנים של אולה אסנס
 
סרום פנים לעור יבש:
 
סרום לפנים של "Olea essence" מכיל חומרי הזנה מרוכזים המבוססים על שמן זית. הסרום תורם לשיפור גוון העור ומוסיף לחות פסיבית במידת הצורך. הוא מתאים במיוחד לעור יבש ומשאיר אותו רך וגמיש, מגן עליו מפני תנאי סביבה מזיקים, מהזדקנות העור ופיגמנטציה. הסרום מסייע להגיע לאיזון בריא בעור ומשפר את האלסטיות כך שהעור יראה צעיר, רענן וקורן. הסרום עשיר בנוגדי חמצון טבעיים ותכונות אנטי אייג’ינג המסייעים לריכוכו והחלקתו של עור הפנים. 
 
איך משתמשים? מנקים את הפנים והצוואר היטב, שמים קרם לחות ועליו מורחים את הסרום. ניתן גם למרוח את הסרום ישירות על העור, אך מומלץ על בסיס קרם לחות שמשפר את פעילות הסרום לאורך זמן רב יותר.
 
קרם עיניים עם פרוטאין משי:
 
קרם העייניים של "Olea essence" מבוסס על שמן זית כתית מעולה עשיר בחומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים המרעננים ומאווררים את העור. שילוב שמן הזית עם תמציות צמחים מאזן את הפרשת בלוטות השומן ויוצר תערובת ייחודית שמפעילה תכונות אנטי אייג’ינג של ריכוך והחלקת העור. הקרם מקנה לחות לעור שסביב העיניים, מסייע להקטנת נפיחות והעלמת עיגולים שחורים וקמטוטים. מאחר שהקרם שופע בנוגדי חימצון הקיימים בזית, הוא מעכב את הזדקנות העור.
 
איך משתמשים? מנקים את הפנים היטב ומורחים בעדינות כמות קטנה של קרם מתחת לעיניים ועל העפעפיים.
 
 Olea essence – היישר מבית הבד של הגולן 


עמוד זה נצפה: 798 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור