חיפוש באינדקס עסקים

ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ספטמבר 2008

רשת האופנה אירית הודיעה כי הדוגמנית ולריה יפנובה נבחרה להוביל את קמפיין סתיו חורף 2008/09 של הרשתולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי במקום בר רפאלי. ולריה יפנובה, דוגמנית ישראלית בת 18, החלה לדגמן לפני כשלוש שנים ומיוצגת ע"י סוכנות הדוגמנות ELITE MODELS. ההחלטה על ולריה יפנובה התקבלה לאחר תהליך ארוך אשר כלל מחקרי שוק ובחינה של אופציות רבות, ביניהן שחקניות, דוגמניות בינלאומיות, דוגמניות ישראליות ועוד. שכרה של ולריה בעבור הקמפיין יעמוד על כ- 30,000$.
מאירה גזית, מנכ"לית חברת ’אירית’, מוסרה כי "הבחירה בולריה יפנובה כמחליפתה של בר רפאלי נעשתה לאחר תהליך ארוך במסגרתו נבחנו אופציות רבות. חשוב היה לנו לבחור בדוגמנית ישראלית שמשדרת רעננות ותתאים לערכי המותג, למטרת הובלת הקמפיין והצגת הקולקציה החדשה. אני גאה לבשר שבחרנו בנערה עם אמירה ייחודית, במקביל להיותה יפה".
ולריה יפנובה נחשבת כאחת מההבטחות הצעירות והמובילות של עולם האופנה הישראלי. במהלך השנה האחרונה עבדה ולריה ברוב בירות האופנה העולמיות וקצרה הצלחות נאות. בין היתר הובילה ולריה קמפיינים בינלאומיים עבור מותגי העל ’HERMES’ ו- ’GIVENCHY’. בישראל הצטלמה ולריה עבור מותגים כ’פוקס’, ’קסטרו’, ’גולף’ ו’איל מקיאג’’. קמפיין סתיו חורף 2008/09 של אירית הינו הקמפיין הישראלי הראשון אותו היא מובילה כפרזנטורית.
אירית הינו אחד מהמותגים המובילים את שוק האופנה בישראל. הרשת הוקמה לפני 7 שנים והפכה במהלך השנים לאחת הרשתות המובילות את התחום, תוך שהיא עושה זאת בקצב גידול וצמיחה מהגבוהים ביותר בענף. אירית נמצאת בבעלות קבוצת JUMP ומונה 25 סניפים בפרישה ארצית. בראש החברה עומדת המנכ"לית מאירה גזית.

ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי

ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי

ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי

ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי

ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי


ולריה יפנובה תחליף את בר רפאלי. צילומים: אלירן אביטל. 



עמוד זה נצפה: 642 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור